عرضه اینترنت رایگان در ۱۰ فرودگاه کشور به مناسبت نوروز

عرضه اینترنت رایگان در 10 فرودگاه کشور به مناسبت نوروز

به نقل از خبرگزاری نسیم، رحمت‌الله مه‌آبادی با اشاره به این امر که امسال شاهد تحول تاریخی در صنعت فرودگاهی ایران خواهیم بود، اعلام نمود:

براساس برآوردهای شرکت فرودگاه‌ها، خودمان را برای پذیرایی 30 هزار و 500 پرواز در ایام نوروز 96 آماده کرده‌ایم. بین 3 میلیون و 750 هزار تا 4 میلیون مسافر در فرودگاه‌ها تردد خواهند کرد.

وی افزود:

شاهد رشد 15 درصدی در میزان پروازها و رشد 17 تا 19 درصدی در پذیرش مسافر خواهیم بود. زیباسازی، توسعه فضای سبز، توسعه روشنایی معابر از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال در فرودگاه‌های کشور اجرا شده است.

وی ادامه داد:

امسال فضای ترمینالی در فرودگاه‌ها افزایش یافته تا مردم با تسهیلات بهتری از فرودگاه‌ها استفاده کنند. در توسعه تجهیزات فرودگاهی نیز 4200 چرخ دستی، 1500 ست صندلی و 630 ست کانتر و ترازو به فرودگاه‌های کشور اضافه شده است. مسافران در ایام نوروز می‌توانند در فرودگاه‌های مهرآباد، هاشمی‌نژاد،‌ شیراز،‌ تبریز،‌ اصفهان،‌ کرمان، زاهدان، یزد، اهواز،‌ بندرعباس و گرگان از اینترنت رایگان استفاده کنند.

مه‌آبادی در نهایت گفت:

همه قیمت‌ها در فرودگاه‌ها به روز شده و درسایت شرکت فرودگاه‌ها موجود است و در صورت هر گونه اعتراض مردم می‌توانند از طریق فرم‌هایی که برای این کار پیش بینی شده،‌ شکایت کنند.

نوشته عرضه اینترنت رایگان در 10 فرودگاه کشور به مناسبت نوروز اولین بار در پدیدار شد.