عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه فیلم سینمایی حال خوب کن برای تعطیلات

شرایط امسال عید برای همه ما در کشور متفاوت است، متاسفانه هنوز تاریکی منحوس ویروس کرونا بر جهان سایه افکنده و ما نیز باید تعطیلات نوروزی یک سال دیگر را در قرنطینه خانگی بگذرانیم، سال پیش همه تا حدودی در شوک شیوع ویروس کرونا بودیم و برنامه درستی برای استفاده از تعطیلات عید نداشتیم، اما امسال می‌توانیم بسیار بهتر از خانه نشینی و زمان ارزشمندمان بهره ببریم.

ما در آی‌تی‌رسان در این راه همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

زمان آن رسیده تا در پنجمین بخش از سری مطالب عیدانه با آی‌تی‌رسان، به سراغ فیلم‌های سینمایی برویم و چند فیلم حال خوب کن را به شما معرفی کنیم. قطعا در این ایام بیشترین چیزی که به آن نیاز داریم، انرژی مثبت و حال خوب است، یک فیلم سینمایی با داستانی جذاب نیز می‌تواند چند روزی حال ما را خوب کند. در این ایام که زیاد از خانه خارج نمی‌شویم و زمان زیادی را خانه به سر می‌بریم، فرصت مناسبی برای تماشای فیلم‌های سینمایی داریم، پس با معرفی سه فیلم خال خوب کن مناسب برای عید همراه ما باشید:

فیلم سینمایی این یعنی جنگ

در این مطلب فیلم‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که داستانی ساده و لحظاتی طنز دارند، فیلم سینمایی This Means War یکی از همین عناوین است که برای یک ساعت و نیم سر شما را گرم می‌کند و البته کلی هم می‌خندید. این فیلم در مورد دو مامور ویژه سازمان سیا با بازی کریس پین و تام هاردی است، این دو مامور، همکار و البته رفیق قدیمی هستند و بر حسب اتفاق عاشق یک دختر به نام لورن می‌شوند و هر دو با استفاده از قدرت اطلاعاتی، امکانات و هوش خود به دنبال آن هستند تا لورن را به خودشان جذب کند.

این دو مامور در طول فیلم، ماموریت‌های جدی مختلفی را پشت سر می‌گذارند اما جنگ اصلی برای آن‌ها به دست آوردن لورن است، هر دو برنامه‌های مختلفی برای لورن تدارک می‌بینند و البته هر دو تلاش می‌کنند تا برنامه یکدیگر را خراب کنند. نقش لورن را ریس ویترسپون بازی می‌کند، او نمی‌داند که دو مردی که وارد زندگی‌اش شده‌اند همدیگر را می‌شناسند، ویترسپون حتی نمی‌داند این دو نفر مامور سیا هستند. او با دوست خود مدام در مورد تام هاردی و کریس پین صحبت می‌کند و در تصمیم گیری نهایی بین این دو فرد مردد است.

جنگ سخت تام هاردی و کریس پین برای به دست آوردن لورن داستانی جذاب، اکشن و طنز را خلق کرده که تماشای آن قطعا حال شما را خوب می‌کند.

فیلم سینمایی لالالند

احتمالا لالالند را تاکنون دیده باشید ولی اگر این طور نیست، بهترین موقعیت برای تماشای این فیلم، تعطیلات عید 1400 است. لالالند یک فیلم فانتزی و موزیکال عاشقانه با بازی رایان گاسلینگ و اما استون است. این فیلم داستان دو جوان با استعداد و جویای نام را نشان می‌دهد که در ذهن خود ستاره شدن را هدف گرفته‌اند. اما استون یک کارگر ساده کافی‌شاپ در هالیوود است و می‌خواهد بازیگر شود. از طرفی رایان گاسلینگ پیانو می‌نوازد و می‌خواهد موسیقی جاز را دوباره زنده کند. هر دو در کارشان بسیار خوب هستند اما استعدادهایشان دیده نمی‌شود و مدام شکست می‌خورند.

گاسلینگ و استون در داستان لالالند شروع خوبی ندارند، در ابتدا با یکدیگر مشکل دارند و از هم خوش‌شان نمی‌آید، اما مانند روند کلیشه‌ای فیلم‌های عاشقانه، به مرور زمان به هم علاقمند می‌شوند و در کار حرفه‌ای خود نیز به موفقیت می‌رسند، اما این پایان ماجرا نیست.

لالاند فیلمی جذاب، فانتزی با موسیقی متن فوق‌العاده است، بازی اما استون در این فیلم مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و وی در اسکار 2017 جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن اسکار را دریافت کرد، این فیلم جوایز بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین ترانه، بهترین طراحی لباس و بهترین فیلم‌برداری اسکار 2017 را نیز برد.

فیلم سینمایی جومانجی

فیلم جومانجی را به خاطر دارید؟ فیلمی که رابین ویلیامز فقید در آن بازی می‌کرد. فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید نسخه جدید همان فیلم است، البته فضای آن کاملا فرق می‌کند. داستان در سال 2017 رخ می‌دهد، بنابراین کارگردان به جای استفاده از یک بازی تخته‌ای قدیمی (مانند فیلم اصلی جومانجی) فضایی امروزی را رقم زده و به سراغ بازی‌های رایانه‌ای رفته، در این فیلم 4 دانش آموز که رفتار و اخلاقی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر دارند، با یک کنسول بازی قدیمی و بازی ویدیویی جومانجی آشنا می‌شوند، آن‌ها این بازی را اجرا کرده و هر کدام یکی از کاراکترهای بازی را انتخاب می‌کنند تا بازی شروع شود، اما به درون بازی مکیده می‌شوند.

فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید از آنجایی وارد داستان اصلی خود می‌شود که این دانش آموزان وارد بازی شده و در بدن کاراکترهای انتخابی خود، باید مراحل بازی را گذرانده و پیروز شوند.

در این فیلم بازیگران مطرحی مانند دوین جانسون، کوین هارت، جیکوب بلک و کارن گیلن بازی می‌کنند. این فیلم سبکی اکشن و داستانی طنز دارد و قسمت دوم آن با نام جومانجی: مرحله بعدی نیز ساخته شده که می‌توانید آن را هم تماشا کنید.

نوشته عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه فیلم سینمایی حال خوب کن برای تعطیلات اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.