عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه فیلم کمدی جذاب برای سیزده‌به‌در

شرایط امسال عید برای همه ما در کشور متفاوت است، متاسفانه هنوز تاریکی منحوس ویروس کرونا بر جهان سایه افکنده و ما نیز باید تعطیلات نوروزی یک سال دیگر را در قرنطینه خانگی بگذرانیم، سال پیش همه تا حدودی در شوک شیوع ویروس کرونا بودیم و برنامه درستی برای استفاده از تعطیلات عید نداشتیم، اما امسال می‌توانیم بسیار بهتر از خانه نشینی و زمان ارزشمندمان بهره ببریم.

ما در آی‌تی‌رسان در این راه همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

به روز پایانی تعطیلات عید و آخرین قسمت سری مطالب عیدانه با آی‌تی‌رسان رسیدیم. روز سیزده‌به‌در به ساعات پایانی خودش نزدیک می‌شود و شاید تنها یک فیلم کمدی جذاب بتواند در این لحظات، غم غروب 13 را به در کند. به همین منظور در این مطلب سه فیلم طنز خنده‌دار برای به پایان بردن تعطیلات را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم سینمایی Central Intelligence

فیلم هوش مرکزی یکی از جذاب‌ترین همکاری‌های دو ستاره هالیوود، کوین هارت و دوین جانسون در قالب طنز است. در این فیلم سینمایی ابتدا به دوران نوجوانی این دو نفر می‌رویم، جایی که کوین هارت مشهورترین پسر کالج است، او هم از نظر درسی و هم ورزشی مورد احترام است و محبوب‌ترین و بهترین دانش آموز مدرسه محسوب می‌شود. در نقطه مقابل راک یک پسر چاق و خجالتی است که مورد اذیت و آزار همکلاسی‌ها قرار می‌گیرد.

پس از برشی کوتاه از نوجوانی کوین هارت و دوین جانسون، به زمان حال می‌رسیم، در زمان حال کوین هارت با آنکه بسیار محبوب و باهوش بود یک کار کارمندی خسته کننده دارد و به چیزی که حقش بود نرسیده اما راک از آن بچه چاق خجالتی به یک مامور مخفی پلیس با اندامی ورزیده تبدیل شده که کسی حریف او نیست و هر آدم بدی که در مقابلش قرار بگیرد را اصطلاحا کتلت می‌کند.

دوین جانسون در عین حال رفتارهای عجیب کودکانه‌ای دارد که با قیافه و هیکلش سازگار نیست. این دو نفر وارد داستانی اکشن و جذاب می‌شوند و تمامی تضادهای آنها باعث به وجود آمدن اتفاقاتی طنز می‌شود.

فیلم سینمایی Johnny English Strikes Again

اوان اتکینسون بی‌شک یکی از اسطوره‌های تاریخ طنز در اروپا محسوب می‌شود، او با سری دنباله‌دار مستربین به شهرت رسید و همه وی را با نام مستربین می‌شناسند. اما اتکینسون به جز سری مستربین، در چندین فیلم و سریال دیگر نیز نقش آفرینی کرده که غالبا موضوعات تمامی آن‌ها طنز بوده تا اتکینسون همواره به عنوان بازیگر فیلم‌های طنز شناخته شود.

یکی از جدیدترین‌فیلم‌های اتکینسون، جانی انگلیش دوباره ضربه میزند نام دارد که در واقع سومین قسمت فیلم‌های جانی انگلیش است که در آن اتکینسون نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کند. این فیلم فضایی مشابه با فیلم‌های جیمز باند دارد اما داستان آن طنز است و موقعیت‌های کمدی بسیاری در داستان آن وجود دارد.

در فیلم جانی انگلیش دوباره ضربه می‌زند، کاراکتر جانی انگلیش که تازه بازنشسته شده برای حل پیدا کردن یک خرابکاری بزرگ مجددا در نقش مامور مخفی ظاهر می‌شود.

فیلم سینمایی  40Years Old Virgin

استیو کارل نیز به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران طنز در عصر معاطر شناخته می‌شود و فیلم‌ها و سریال‌های بسیار جذاب و خنده‌داری در کارنامه کاری او وجود دارد. اما یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و شاید خنده‌دارترین کارهای طنز استیور کارن، فیلم باکره 40 ساله باشد. کارل در این فیلم نقش یک مرد 40 ساله به نام اندی را بازی می‌کند که سرش به زندگی خودش گرم است و آزارش به هیچ کس نمی‌رسد، او در یک مغازه کار می‌کند و سرگرمی‌اش انجام بازی‌های ویدیویی است.

اندی در نوجوانی تجربیات ناموفقی در برخورد با جنس مخالف داشته و به همین دلیل در دوران جوانی و میان‌سالی هرگز به سراغ زنان نرفته و یک مجرد باکره است. اندی با این وجود زندگی آرامی داشت اما دوستانش از این موضوع مهم با خبر می‌شوند و تصمیم می‌گیرند او را با یک خانم آشنا کنند.

کاراکتر آرام و تا حدودی مثبت اندی که در سن 40 سالگی و به زور دوستانش می‌خواهد برای اولین بار وارد رابطه با جنس مخالف شود، لحظات طنز متعددی را ایجاد می‌کند. فیلم باکره 40 ساله یکی از بهترین کارهای استیو کارل به شمار می‌رود که در روز سیزده‌به‌در حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.

نوشته عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه فیلم کمدی جذاب برای سیزده‌به‌در اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.