فاش شدن تصاویر بلک‌بری مرکوری

فاش شدن تصاویر بلک‌بری مرکوری

اخیرا بلک‌بری از دو گوشی هوشمند خود با نام‌های DTEK50 و DTEK60 رونمایی کرده است ولی این شرکت کانادایی قصد دارد تا یک دستگاه جدید دیگر را نیز در معرض دید عموم قرار دهد. از ماه ژوئن تا امروز شایعات زیادی در رابطه با این مدل شنیده‌ایم و در ماه اکتبر نیز این دستگاه در بنچمارک GeekBench مشاهده شد. هم‌اکنون تصاویری از این گوشی هوشمند که توسعه آن توسط رئیس شرکت یعنی John Chen نیز مورد تایید قرار گرفته است، در دسترس ما قرار دارد. این دو عکس در سایت Weibo منتشر شده‌اند و دستگاه موجود در این تصاویر شباهت زیادی به عکس فاش شده در ماه ژوئن دارند، بنابراین حدس می‌زنیم که شایعات در رابطه با آن حقیقت داشته باشند. براساس تصاویر فاش شده، در بالای نمایشگر دستگاه دوربین جلو، حسگر مجاورت و سنسور نور محیط قرار گرفته‌اند.

براساس شایعات گذشته برخی از مشخصات فنی آن شامل نمایشگر ۴.۵ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ (بلک‌بری به استفاده از نسبت تصویر خاص عادت دارد که برای مثال می‌توان به نسبت تصویر ۱:۱ بلک‌بری پاسپورت اشاره کرد)، پردازنده کوالکام با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را می‌دانیم. اگر شایعات حقیقت داشته باشند در جلوی این گوشی هوشمند دوربینی ۸ مگاپیکسلی و در پشت آن نیز دوربینی ۱۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند.

همانطور که در تصاویر مشخص است سیستم‌عامل مرکوری اندروید بوده و رابط کاربری آن شبیه به بلک‌بری Priv است و برخلاف شایعات گذشته از اندروید نوقا بهره نمی‌برد. به‌ نظر می‌رسد که در آینده نزدیک با بلک‌بری مرکوری ملاقات کنیم چراکه تصاویر نمونه نهایی آن فاش شده‌اند.

نوشته فاش شدن تصاویر بلک‌بری مرکوری اولین بار در پدیدار شد.