فاش شدن تصاویر میزو ۴

فاش شدن تصاویر میزو ۴

شایعات مربوط به پرچمدار سال ۲۰۱۶ شرکت میزو با پردازنده اگزینوس، از اوایل امسال در اینترنت منتشر شده‌ بودند و بالاخره چند روز پیش با میزو پرو ۶ پلاس ملاقات کردیم. این فبلت پرچمدار جدید جایگزین میزو پرو ۵ خواهد شد، دستگاهی که این شرکت چینی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی کرد. این مدل کاملا قدرتمند بوده و از میزو پرو ۶ و پرو ۶S بزرگ‌تر است، البته به نمایشگر خمیده مجهز نگشته و فقط برای آن از شیشه محافظ ۲.۵D استفاده شده است.

باوجود معرفی این دستگاه، ولی شایعات پیرامون یک گوشی هوشمند خمیده در حال توسعه توسط میزو در اینترنت مشاهده می‌شوند که ما نمی‌دانیم باید منتظر معرفی آن در سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ باشیم. این امکان وجود دارد که دستگاه موردنظر همان میزو پرو ۷ باشد که در این‌صورت باید در سال آینده با آن ملاقات کنیم. تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند جدید با برند میزو در اینترنت منتشر شده که مجهز به نمایشگر خمیده در هر چهار طرف است و براساس این شایعه، میزو ۴ نام دارد.

منبع فاش‌کننده این تصاویر از زمان رونمایی آن اطلاعی ندارد، ولی ما حدس می‌زنیم که در حال مشاهده عکس‌های میزو پرو ۷ هستیم. با تماشای تصاویر زیر، نمایشگر خمیده در چهار طرف را می‌بینید. براساس شایعه ذکر شده، این گوشی هوشمند به نمایشگر با تکنولوژی امولد و رزولوشن QHD و پردازنده سامسونگ اگزینوس ۸۸۹۰ (پردازنده مورد استفاده در میزو پرو ۶ پلاس) مجهز می‌شود که در صورت صحت داشتن، باید شاهد رونمایی آن زودتر از پرچمدار آینده سامسونگ باشیم چرا که گلکسی S8 به پردازنده جدیدتری مجهز خواهد شد. در پایین صفحه نمایش دکمه فیزیکی هوم میزو قرار گرفته و اگر نمایشگر خمیده در چهار طرف آن را استثنا در نظر بگیریم، با دستگاهی شبیه به مدل‌های گذشته میزو روبرو هستیم.

نوشته فاش شدن تصاویر میزو ۴ اولین بار در پدیدار شد.