فروش بیش از ۱ میلیون دستگاهی شیائومی Mi 9 در سراسر جهان

حدودا 1 ماه پس از نخستین رونمایی از شیائومی Mi 9، امروز این برند چینی تولیدکننده اسمارت‌فون اعلام کرد که جدیدترین دستگاه ممتاز کمپانی به فروش بیش از 1 میلیون دستگاهی دست یافته است. بی‌تردید عمده این دستگاه‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان چینی قرار گرفته‌اند؛ جایی که حدودا 60 درصد فعالیت‌های کسب‌وکار شیائومی در آن‌جا اجرا شده و تنها چند روز پس از معرفی Mi 9 این هندست برای خرید در دسترس مشتریان قرار گرفت. با این‌حال اهمیت اروپا برای شیائومی به شکل فزآینده‌ای در حال افزایش است و سال گذشته میزان فروش برند چینی در این منطقه بیش از 415 درصد رشد کرد؛ موضوعی که احتمالا در موفقیت کوتاه‌مدت گوشی نقش بزرگی ایفا کرده است.

شیائومی Mi 9

داناوان سانگ با انتشار پستی در حساب توئیتری خود اعلام کرد:

خبری شگفت‌انگیز! تا روز 31 مارس، شیائومی بیش از 1 میلیون دستگاه اسمارت‌فون Mi 9 را در سراسر جهان به فروش رسانده و این موضوعی هیجان‌انگیز است. از طرفداران برند Mi برای حمایت از ما در جریان این ماجراجویی سپاس‌گزاریم. موفقیت‌های بیش‌تری در راه است!

شیائومی Mi 9 با قیمت خرده‌فروشی تنها 449 یورو در سراسر اروپا عرضه می‌شود. این هندست با ویژگی‌های متنوع و چشمگیری نظیر یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی بزرگ تولید شده توسط سامسونگ، تراشه اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام، حداکثر 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم فوق‌سریع 20 واتی و سیستم‌عامل اندروید 9 پای خواهد بود.

در کنار گوشی Mi 9، شیائومی 2 دستگاه دیگر را نیز در قالب مدل ارزان‌تر Mi 9 SE و نسخه گران‌قیمت‌تر Mi 9 Explorer Edition به فروش می‌رساند. آمار فروش این 2 مدل به اندازه Mi 9 خیره‌کننده نبود؛ اما شیائومی تائید کرد که با احتساب فروش این 2 دستگاه، مجموع تعداد گوشی‌های Mi 9 فروخته شده به 1.5 میلیون دستگاه خواهد رسید و این موضوع برای یک برند ارزان‌قیمت دستاوردی چه بسا بزرگ‌تر به‌شمار می‌آید.

نوشته فروش بیش از 1 میلیون دستگاهی شیائومی Mi 9 در سراسر جهان اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.