فناوری شارژ وایرلس در زمان عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۷ در دسترس نخواهد بود

همان‌طور که کاربران آی‌فون 7 پلاس می‌دانند، گاهی اوقات یک ویژگی دیر به بازار عرضه می‌شود و شما مجبور هستید تا زمان به‌روزرسانی نرم‌افزار صبر کنید تا آن قابلیت را استفاده کنید.

این اتفاق در مورد حالت پورتریت نیز برای عکس‌های گرفته‌شده از طریق دوربین نیز رخ‌ داده است. Portrait Mode فیلتری حرفه‌ای برای حالت Blurring است که به نام بوکه نیز شناخته می‌شود. این ویژگی نرم‌افزاری نتوانست خود را به آی‌فون 7 پلاس در زمان معرفی برساند و اولین‌بار بر روی iOS 10.1 نسخه بتا اجرا شد.

در توییتی، جان گروبر خبرنگار فناوری، در رابطه با شارژ وایرلس نوشته‌ بود:

اپل با اجرای این ویژگی برای گوشی‌های خود مشکل دارد و تا زمان عرضه iOS 11.1 امکان دسترسی به آن بسیار کم است. گوشی‌های اپل آی‌فون 8، آی‌فون 7S و آی‌فون 7S7 پلاس با سیستم عامل پیش‌فرض iOS 11 عرضه خواهند شد.

مطلبی که جان گروبر عنوان نموده است نشان می‌دهد که چگونه اپل در حال انتشار نرم‌افزار ضروری برای داشتن قابلیت شارژ وایرلس در مدل‌های آی‌فون 2017 خود است.

علاوه‌بر این‌ها، مطلبی که جان گروبر در توییتر خود نوشته است به این موضوع اشاره می‌کند که سخت‌افزار شارژ وایرلس در جعبه هیچ‌کدام از محصولاتی که بالا بدان اشاره کردیم، وجود نخواهد داشت و انتظار می‌رود که این فناوری در اواخر سال 2017 قابل بهره‌برداری باشد.

شارژ وایرلس

درواقع این به مشتری بستگی دارد، یعنی با پرداخت مبلغی اضافه‌تر به تولیدکننده می‌تواند این دستگاه را خریداری کند. اگر به یاد داشته باشید چندی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اجزای شارژ وایرلس به سفارش اپل و توسط شرکت Lite-On عرضه خواهد شد.

همچنین یک شایعه دیگر حاکی از آن بود که آی‌فون جدید قابلیت شارژ وایرلسی از فاصله 4.5 متری خواهد داشت. این مشخصه یک جهش فوق‌العاده در فناوری‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

نوشته فناوری شارژ وایرلس در زمان عرضه آی‌فون‌های 2017 در دسترس نخواهد بود اولین بار در پدیدار شد.