فهرست مشخصات اسمارت‌فون آنر X20 منتشر شد

تحریم‌های اخیر ایالات‌متحده علیه هواوی نهایتا موجب جدایی برند آنر از غول چینی شد و امسال برند مستقل آنر از یک اسمارت‌فون جدید با نام آنر X20 رونمایی خواهد کرد. اکنون روند انتشار جزئیات فنی مربوط به این هندست آغاز شده است.

آنر X20

منابع خبری اینترنتی گزارش می‌دهند که پردازنده پرچم‌دار شرکت مدیاتک با نام Dimensity 1200 قلب تپنده این دستگاه به‌شمار خواهد رفت. این تراشه مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.0 گیگاهرتز، شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-G77 MC9 و یک مودم 5G سلولار با حداکثر نرخ انتقال داده 4.7 گیگابیت برثانیه است.

بر اساس شایعات اسمارت‌فون آنر X20 همانند مدل آنر X10 مجهز به دوربین جلویی جمع‌شونده خواهد بود. این پدیده موجب عدم مشاهده هرگونه حفره یا ناچ روی نمایشگر خواهد شد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش نیز معادل با 120 هرتز است. این هندست مجهز به ماژول دوربین پشتی شامل حداقل 3 سنسور تصویربرداری خواهد بود. رزولوشن سنسور اصلی نیز احتمالا برابر با 64 مگاپیکسل است.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که انرژی موردنیاز آنر X20 از طریق یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 66 واتی تامین خواهد شد. این موارد کلیه اطلاعات منتشر شده پیرامون آنر X20 تا به این لحظه محسوب می‌شوند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مدل نسل قبلی آنر X10 در ماه مه سال گذشته معرفی شد. بنابراین اسمارت‌فون آنر X20 نیز به احتمال فراوان طی دوره 3 ماهه جاری به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

ریاست آنر استراتژی جدید این برند را اعلام کرد

ژائو مینگ؛ مدیرعامل آنر اخیرا ست جدیدی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت. این پست به توصیف موقعیت محصول و اهداف آینده استراتژی جدید آنر تحت‌ شعار “آنر جدید- مسیر جدید” (New Honor-New Path) پرداخته است.

فراتر از همه اسمارت‌فون‌های سری مجیک هر ساله یکبار با هدف نمایش آخرین پیشرفت‌های فنی کمپانی سازنده و همچنین تعریف استاندارد زیبایی‌شناختی جدید برای سایر محصولات آنر معرفی می‌شوند. بعلاوه پرچم‌داران جدید آنر علاوه بر بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین سخت‌افزارها و ویژگی‌های زیبایی‌شناختی با امکانات و الگوریتم‌های پیشرفته تصویربرداری، قابلیت‌های ارتباطی پیش‌رو در صنعت و بالاترین استانداردهای کیفی عرضه می‌شوند.

این کمپانی تلاش می‌کند تا میان محیط سیستم‌عامل و فاکتورهای انسانی حداکثر ملاحظات را اعمال نماید. وی همچنین تلاش خواهد کرد تا از پتانسیل تراشه حداکثر بهره‌برداری را داشته باشد. این موضوع موجب می‌شود تا اسمارت‌فون‌های آنر در زمینه عملکرد، بهره‌وری انرژی، آسایش و ایمنی به محصولاتی پیشرو تبدیل شوند.

نوشته فهرست مشخصات اسمارت‌فون آنر X20 منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.