فهرست مشخصات کامل میان‌رده قدرتمند سامسونگ گلکسی M54 لو رفت

گوشی‌های سری M سامسونگ به‌عنوان دستگاه‌هایی ارزشمند در برابر هزینه پرداخت شده برای آنها شناخته می‌شوند. این هندست‌ها با مشخصات فنی چشمگیر و برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. پیشرفته‌ترین مدل در نسل جدید سری M تحت عنوان سامسونگ گلکسی M53 روانه بازار شده و از آوریل سال 2022 در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

اکنون کمپانی کره‌ای در تدارک عرضه مدل جانشین گلکسی M53 موسوم به گلکسی M54 است. یک کاربر یوتیوبی با شناسه “The Pixel” که پیش از این جزئیات مربوط به چندین دستگاه مختلف سامسونگ، اوپو و شیائومی را فاش کرده؛ اکنون فهرست مشخصات کامل سامسونگ گلکسی M54 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس یک گزارش، سامسونگ گلکسی M54 مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی نیز درون یک حفره کروی‌شکل منفرد در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر گوشی مستقر خواهد شد. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین می‌شود. این چیپست برترین تراشه موبایلی کوالکام در سال 2020 و پیش از تغییر الگوی نامگذاری تراشه‌ها از سوی کمپانی به‌شمار می‌رفت. این تراشه اگرچه یک مدل قدیمی محسوب می‌شود؛ اما قدرتمندترین چیپست مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های سری M تا به امروز قلمداد خواهد شد.

این هندست مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 5 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود.سنسور منفرد 32 مگاپیکسلی تعبیه شده درون حفره کروی‌شکل روی نمایشگر نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسمارت‌فون‌های گلکسی M51 و گلکسی M52 مجهز به پیکره‌بندی دوربین مشابهی هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای گلکسی M54 نیز از لنزهای مشابهی بهره‌برداری نماید.

سامسونگ گلکسی M54

از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز این هندست با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین شخص افشاگر بر این باور است که مدل 256 گیگابایتی این هندست احتمالا در برخی بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود. انرژی مورد نیاز گلکسی M54 از طریق یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز شخص افشاگر ادعا می‌کند که گلکسی M54 با قیمت‌گذاری تقریبی 10 میلیون دانگ ویتنام در این کشور آسیایی عرضه خواهد شد. این رقم با توجه به نرخ مبادلات امروزی ارز تقریبا معادل با 34 هزار روپیه یا 410 الی 420 یورو است. همچنین این منبع خاطرنشان می‌کند که سامسونگ گلکسی M54 در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 در کشور ویتنام معرفی خواهد شد.

نوشته فهرست مشخصات کامل میان‌رده قدرتمند سامسونگ گلکسی M54 لو رفت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.