فوری/ اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در اپراتورهای مختلف وصل خواهد شد

اینترنت همراه تداخلات اپراتورهای اینترنتی اپراتورهای ترابرد سیم کارت شاخص‌های ارتباطی

قطعی کامل اینترنت در هفته گذشته با وصل شدن اینترنت ثابت در بسیاری از شهرهای کشور باعث شد تا کمی از حجم اعتراض کاربران ایرانی نسبت به این اقدام کاهش پیدا کند ولی عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر اینترنت همراه کماکان ادامه پیدا کرده ولی شنیده‌ها حاکی از برقراری اینترنت سیم کارت‌ها طی ساعات آتی است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، شنیده‌های خبرنگار ما از وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که این وزارت‌خانه در حال تدارک مقدمات برقراری ارتباط اینترنتی در اپراتورهای مختلف بوده و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی دستور رسمی “شاک” به این وزارت‌خانه خواهد رسید.

شنیده‌ها حاکی از این خبر است که تایید اولیه برقراری اینترنت همراه در اپراتورهای کشور به وزارت ارتباطات رسیده و این وزارت‌خانه منتظر دستور کتبی شورای امنیت کشور و به تبع آن وزارت کشور است. به همین دلیل این اتفاق طی ساعات آتی صورت خواهد گرفت و احتمالا از صبح روز چهارشنبه بسیاری از کاربران اینترنت همراه به شبکه بین المللی اینترنت دسترسی خواهند داشت.

نوشته فوری/ اینترنت همراه تا ساعاتی دیگر در اپراتورهای مختلف وصل خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.