فیلم های روز و درحال اکران سینما را از امروز در پردیس نماوا تماشا کنید

«پردیس نماوا» بخش ویژه‌ و جدید وب‌سایت نماواست که با خرید بلیت اینترنتی امکان تماشای آنلاین فیلم‌های روز و در حال اکران سینما را فراهم کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این امکان باتوجه به تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی برای تماشای آنلاین فیلم‌های سینمایی بخش اکران، در نماوا فراهم شده است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه بلیت هر فیلم، همراه با اعضای خانواده فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
برای این کار کاربران باید وارد سایت پردیس نماوا به نشانی https://www.namava.ir/ شده و بلیت فیلم مورد علاقه خود را به قیمت ۱۲ هزار تومان تهیه کنند و حداکثر تا شش ساعت از زمان تهیه بلیت فرصت تماشای آنلاین فیلم موردنظر در پردیس نماوا خواهد بود.
«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخش‌های نماواست و برای همه کاربران این سرویس حتی در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است.
از امروز، ۲۴ فروردین ماه، امکان تماشای فیلم سینمایی خروج در پردیس نماوا فراهم شده است.
مدت اکران هر فیلم سینمایی در این بخش ۶۰ روز خواهد بود و مدت زمان دسترسی به فیلم‌های خریداری شده در این بخش شش ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می‌توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران خارج خواهد شد.
هزینه تماشای آنلاین هر فیلم ۱۲ هزار تومان خواهد بود و امکان دانلود آفلاین برای فیلم‌های این بخش وجود نخواهد داشت.