قابلیتی که همه منتظرش بودند به تیک تاک اضافه شد

عرضه مشخصه خرید درون برنامه‌ای تیک‌تاک بالاخره در بازار ایالات‌متحده آغاز شد. این شرکت فرآیند تست فروشگاه تیک‌تاک (TikTok Shop) را طی هفته جاری آغاز کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا اقلام مورد نظر خود را مستقیما در اپلیکیشن تیک‌تاک خریداری نمایند؛ قابلیتی که نخستین بار در گزارش وبسایت Semafor به موجودیت آن اشاره شد.

تیک‌تاک از مدت‌ها قبل بر مقوله تجارت الکترونیک تمرکز نموده است؛ اما در ایالات‌متحده این پدیده با سرعتی آهسته‌تر از سایر مناطق نظیر آسیا آغاز شده است. این شرکت پیش‌تر زبانه خرید Shopify را آزمایش کرده بود و پس از راه‌اندازی آهسته این ویژگی در اوایل سال جاری میلادی اکنون تیک‌تاک در تدارک عرضه ویژگی‌های خرید زنده برای ایالات‌متحده است.

لورا پرز؛ سخنگوی تیک‌تاک تائید کرده که این ویژگی جدید، مراحل تست خود در ایالات‌متحده را پشت سر می‌گذارد. با این‌حال وی به جزئیات بیش‌تری اشاره نکرد. این مشخصه پیش‌تر صرفا در کشورهای بریتانیا، اندونزی و منطقه جنوب‌شرقی آسیا قابل دسترس بود. بر اساس اعلام وبسایت Semafor، تیک‌تاک کسب‌وکارهای فعال در ایالات‌متحده را برای پیوستن به برنامه جدید خرید تشویق نموده و در ادامه امکان دسترسی فروشندگان بین‌المللی به قابلیت جدید را فراهم خواهد کرد.

تیک‌تاک به قابلیت خرید زنده در ایالات‌متحده چشم دوخته و در راستای ارائه این ویژگی به کاربران برای فصل تعطیلات با شرکت‌های مختلف همکاری می‌کند. بعلاوه این پلتفرم به‌دنبال استخدام نیرو برای مشاغل مرتبط با مراکز اجرایی در  ایالات‌متحده است؛ مراکزی که در زمینه انبارداری و تحویل گرفتن کالاهای مرجوعی از مشتریان فعالیت می‌کنند.

در یکی از فهرست‌های مشاغل مورد نیاز تیک‌تاک آمده است: “طی سالیان اخیر، صنعت تجارت الکترونیک شاهد رشدی فوق‌العاده بوده و به یک فضای رقابتی داغ برای شرکت‌های اینترنتی پیشرو تبدیل شده است. رشد این صنعت در آینده را نمی‌توان دست کم گرفت. ما با وجود میلیون‌ها کاربر وفادار در سراسر جهان معتقدیم که تیک‌تاک یک پلتفرم ایده‌آل برای ارائه تجربه‌ای کاملا جدید و برتر از تجارت الکترونیک به کاربران است.”

نوشته قابلیتی که همه منتظرش بودند به تیک تاک اضافه شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.