قابلیت‌های جدید واتس‌اپ در اندروید: تنظیمات ادمین و تکان دادن گوشی برای گزارش دادن

نسخه بتا واتس‌اپ قابلیت‌های جدیدی را به این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید اضافه کرده است، مشخص نیست این قابلیت‌ها به نسخه اصلی و نهایی اضافه شود یا نه؛ البته این موضوع به‌ندرت پیش می‌آید که تغییرات نسخه بتا در نسخه نهایی اعمال نشود.

قابلیت‌های بسیار خوبی به واتس‌اپ در سیستم‌عامل اندروید اضافه‌ شده که کاربران اندروید را بسیار راحت‌تر می‌کند. اولین قابلیت گزینه‌ای برای انتخاب کردن و نگه‌داشتن مخاطب برای آن‌بلاک کردن و ارسال پیغام است.

هم‌چنین میانبر لینک دعوت که در سیستم‌عامل iOS وجود داشت، به اندروید هم اضافه‌ شده است، این لینک به دعوت آسان‌تر افراد به گروه‌ها کمک می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جالب و جدید این به‌روزرسانی، قابلیت «تکان دادن گوشی برای گزارش دادن» است. عملکرد این قابلیت کاملا شبیه به اسمش است، اگر در اپلیکیشن واتس‌اپ باشید و مشکلی در هر بخشی از اپلیکیشن داشته باشید، با تکان دادن گوشی هوشمند می‌توانید مشکل موردنظر را گزارش دهید.

آخرین قابلیت اضافه‌ شده به این اپلیکیشن، تنظیمات بیشتر برای ادمین‌هاست که با استفاده از آن ادمین می‌تواند پیغام‌هایی جداگانه به اعضای گروه بدهد و اطلاعات گروه را بهتر ویرایش کند.

توجه داشته باشید که این تغییرات در نسخه بتا اعمال شده و ممکن است برخی تغییرات در نسخه نهایی اعمال نشود.

نوشته قابلیت‌های جدید واتس‌اپ در اندروید: تنظیمات ادمین و تکان دادن گوشی برای گزارش دادن اولین بار در پدیدار شد.