قابلیت‌های سازمانی جدید برای Edge مایکروسافت در راه است

مرورگر اینترنتی Edge مایکروسافت طی چند ماه گذشته انبوهی از قابلیت‌های جدید را در اختیار گرفته است تا از این طریق بتواند رقابت گسترده‌تری را با مرورگر کروم گوگل انجام دهد. با توجه به حرکت‌های رو به جلوی مایکروسافت در این عرصه به نظر نمی‌رسد این سرعت این فرآیند در آینده کندتر شود. زیرا مرورگر Edge به تازگی مجموعه‌ای ویژگی‌های جدید و قابل قبول را در اختیار گرفته است که هر کدام از آنها می‌تواند برای کاربران سازمانی به ویژه با ادامه روند دورکاری جذاب باشد.
 
 
نخستین به روزرسانی Edge مایکروسافت در زمینه اجرای فایل‌های پی‌دی‌اف است که به کاربران امکان می‌دهد به هر یک از این فایل‌ها یادداشت‌های مورد نظر خود را اضافه کنند و قرار است این به روزرسانی از ماه آینده در اختیار عموم کاربران قرار گیرد. این نسخه جدید همچنین امکانات دیگر را نیز شامل می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد در فایل‌های پی‌دی‌اف با حجم زیاد گشت‌وگذار کنند و بتوانند جست‌وجوهای خود در چنین فایل‌هایی را به راحتی انجام دهند.
 
مایکروسافت به صورت همزمان در حال کار کردن روی نوار ابزار مرورگر خود است تا امکان جست‌وجو در فایل‌های کاری داخل مرورگر Edge فراهم شود. برای استفاده از این قابلیت کاربران می‌بایست از سرویس جست‌وجوگر مایکروسافت استفاده کنند. پس از آنکه در جست‌وجوگر مایکروسافت عبارت work به معنی «کار» تایپ می‌شود، سپس می‌بایست کلید Tab فشار داده شود تا جست‌وجو در فایل‌های کاری آغاز شود.