قطعی یک روزه و احتمال بروز اختلال یک هفته‌ای سامانه‌های بانک سپه

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد: «با توجه به استقرار سامانه جدید بانکداری الکترونیک بانک سپه تمام درگاه‌های غیرحضوری این بانک از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع و تا یک هفته با اختلال احتمالی مواجه خواهد شد.»
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، غلامرضا اسکندری با بیان اینکه از نوزدهم تیرماه سال جاری عملیات استقرار سامانه بانکداری متمرکز آغاز خواهد شد گفت: «بانک سپه به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر به مشتریان اقدام به ارتقای سیستم‌ها و سامانه‌های خود کرده و در این مرحله کلیه حساب‌های سپرده‌ای بانک متمرکز شده و کلیه خدمات و محصولات ریالی بانک از آن طریق ارائه خواهد شد و در این راستا سرویس‌ها و خدمات حضوری و غیرحضوری بانک به صورت موقت قطع و به سامانه جدید انتقال پیدا می‌کند.»
 
او اضافه کرد: «به دلیل اهمیت مهاجرت مطلوب سامانه‌ها و سرویس‌ها، احتمال بروز محدودیت‌هایی در خصوص ارائه خدمات و محصولات در درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک طی یک هفته آتی وجود خواهد داشت که امری طبیعی است و نهایت مساعی و تلاش کلیه همکاران بر آن است که سرویس‌های مناسب به مشتریان ارائه شود.»
 
اسکندری با بیان اینکه استقرار هرچه بهتر و کامل‌تر این سامانه صبوری، همراهی و همکاری مشتریان را می‌طلبد، اظهار داشت: «این سامانه تحولی نوین در عرصه بانکداری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.»