قطع و وصلی‌های اینترنت برای کاربران ادامه دارد!

در حالیکه به نظر می‌رسید پروسه رفع محدودیت اینترنت سریع‌تر از هر روز دیگر پیگیری شده و پس از 48 ساعت از اولین خبرها پیرامون وصل اینترنت، عملا بسیاری از کاربران به شبکه بین‌المللی متصل شوند، اما گزارشات نشان می‌دهد قطع و وصلی‌های پی در پی روی اعصاب کاربران راه می‌روند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، مشاهدات خبرنگار ما از مناطقی غیر از شهر تهران نشان می‌دهد که در بسیاری از مواقع، اتصالات اینترنتی با نوساناتی همراه بوده و گویا مسئولین وزارت ارتباطات در حال آزمایش مواردی هستند که احتمالا به مباحث فنی ماجرا مرتبط است.

وضعیت فعلی دسترسی به اینترنت در بعضی از مناطق کشور به این نحو است که دسترسی به اینترنت بین‌الملل به صورت دقیقه ‌ای باز شده و پس از دقایقی عملا این دسترسی گرفته می‌شود. حالا باید دید که آیا از این به بعد رویه کاری وزارت ارتباطات در اعطای دسترسی اینترنت به همین‌گونه خواهد بود و یا این صرفا مشکلاتی است که در ابتدای اتصال اینترنت رخ می‌دهد؟!

حتی در بعضی از موارد، کاربران گزارش داده‌اند که پس از اتصال به پروکسی این قطعی رخ داده و دسترسی اینترنت آنها گرفته شده است. البته بدیهی است که به احتمال فراوان این همزمانی، اتفاقی بوده ولی انتظار می‌رود که وزارت ارتباطات با مجوزی که از “شاک” دریافت کرده، هر چه سریع‌تر و به طور کامل اقدام به باز کردن دسترسی کاربران نماید.

همچنین خبر رسیده که در تهران، برخی کاربران که از سرویس‌های پارس آنلاین استفاده می‌کنند، ارتباط آن‌ها برقرار شده است.

نوشته قطع و وصلی‌های اینترنت برای کاربران ادامه دارد! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.