قطع و وصلی‌های تلفن همراه تایید و سپس تکذیب شد!

2_آموزش_پانچ_کردن_سیم_کارت_بدون_دستگاه قطع و وصلی‌های تلفن همراه تایید و سپس تکذیب شد!

قطع و وصلی‌های تماس‌ها در اپراتورهای مختلف تلفن همراه به قدری زیاد شده است که شکایات مردمی به سازمان تنظیم مقررات افزایش پیدا کرده و حالا معاون این سازمان مدعی است که این قطعی‌ها در سرویس مانیتورینگ این سازمان دیده نشده و احساس کاربران است ولی اپراتورها موظف به رفع این مشکل هستند!

تلفن-همراه قطع و وصلی‌های تلفن همراه تایید و سپس تکذیب شد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات در مصاحبه‌ای پیرامون قطع و وصلی‌های موجود در شبکه‌های مخابراتی اپراتورهای تلفن همراه گفت:

در حال حاضر پایش و مانیتورینگ لحظه به لحظه روی شبکه اپراتورها داریم و قطعی قابل ملاحظه‌ای را مشاهده نمی‌کنیم. البته می‌دانیم که قطع و وصلی‌هایی وجود دارد و اگر این مقدار از قطعی‌ها افزایش پیدا کند، قطعا منجر به جریمه‌های سنگین برای شرکت‌ها خواهد شد.

وی در ادامه افزود:

ما برای شرکت‌های تلفن همراه قوانین و مقررات و حد کیفیتی مشخص کرده‌ایم که می‌بایست آن‌ها این کیفیت را حفظ کنند و طبق آن به مشتریان خدمات ارایه کنند و اگر از این موضوع تخطی کنند قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد و نخواهیم گذاشت آن‌ها در این زمینه کم فروشی کنند.

معاون سازمان تنظیم مقررات در ادامه گفت:

اپراتورهای تلفن همراه می‌بایست کیفیت خدماتشان را بین رصد و مانیتور ما و چیزی که کاربران احساس می‌کنند یکی کرده و نباید تفاوتی بین این دو باشد. ما شکایات مردم را به صورت موردی بررسی می‌کنیم و مانیتورینگ ما نباید با احساس واقعی مردم تفاوتی داشته باشد.

نوشته قطع و وصلی‌های تلفن همراه تایید و سپس تکذیب شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.