قیمت آیفون ۱۰s در ایران: بالای ۲۰ میلیون تومان؟

iphone-xs قیمت آیفون 10s در ایران: بالای 20 میلیون تومان؟

پیش بینی قیمت آی‌فون Xs در ایران با توجه به اوضاع اقتصادی عجیب و نوسانات نرخ ارز کار بسیار دشواری است. اما از آنجایی که به‌طور حتم محصول جدید اپل یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های دنیا خواهد بود، تصمیم گرفتیم تا نگاهی به قیمت احتمالی آن بیندازیم.

قیمت آی‌فون Xs در ایران

پیش‌بینی می‌شود که اپل امسال به غیر از گوشی آی‌فون X جدید، از آی‌فون Xs نیز رونمایی کند که نسخه‌ای با نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 اینچی (در نسخه پلاس) خواهد بود، اما اگر قیمت گذاری این کمپانی آمریکایی همچون گذشته باشد، شاهد بهایی عجیب و منحصربه‌فرد در کشورمان خواهیم شد.

از آنجایی که گوشی آی‌فون X با قیمت 1000 دلاری ارایه شد، پیش‌بینی می‌شود محصول بعدی (که احتمالا با نام‌های Xs و Xs پلاس یا Xl نام‌گذاری می‌شوند) بهایی در حدود 1100 دلار (برای گوشی بزرگ‌تر) داشته باشد و اگر قیمت ارز حدودا 14هزار تومانی را ملاک قرار دهیم، بهای گوشی در حالت پایه به بیش از 15 میلیون تومان می‌رسد.

البته بایستی به‌خاطر داشته باشید که به مبلغ فوق، سود وارد کننده و فروشنده به همراه عوارض و مالیات نیز افزوده خواهد شد که حتی اگر بهای ارز را نیز در همین حول و حوش فعلی بدانیم، آی‌فون Xs با بهایی در حدود 20 میلیون تومان ارایه می‌شود که عددی بسیار عجیب و غریب است!

البته کمپانی‌ها به‌طور معمول سعی می‌کنند تا بسته به منطقه فروش محصول خود، یک سری تسهیلات را در نظر بگیرند اما از آنجایی که اپل هیچ نمایندگی در ایران ندارد، پس نبایستی انتظار سیاست‌های متفاوتی را کشید!

آیا برای یک آی‌فون 20 میلیون تومانی و چه بسا گران‌تر آماده‌اید؟!

نوشته قیمت آیفون 10s در ایران: بالای 20 میلیون تومان؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.