قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ به‌صورت رسمی در ایران اعلام شد

قیمت رسمی گلکسی نوت 8 در ایران مشخص شد. گلکسی نوت 8 که جدیدترین و قدرتمندترین فبلت سامسونگ بوده، هم‌اکنون با قیمت 3.599.000 تومان در ایران پیش‌فروش می‌شود.

سامسونگ پیش‌فروش این دستگاه را با همکاری دیجی‌کالا از امروز آغاز کرده و این طرح تا 30 شهریور ادامه دارد، البته تعداد فبلت‌های موجود در این طرح محدود است.

همانند دیگر کشورها، سامسونگ برای کاربرانی که گلکسی نوت 8 را پیش‌خرید کنند هدایایی را درنظر گرفته است. اگر گوشی هوشمند خود را پیش‌خرید کنید، هدایایی شامل سامسونگ DEX Station، بسته پشتیبانی ویژه، کارت هدیه 50 هزارتومانی دیجی‌کالا، کارت هدیه 50 هزارتومانی دیجی‌استایل، کارت هدیه 50 هزارتومانی فیدیبو و سیم‌کارت USIM همراه اول با 20 گیگابایت اینترنت پرسرعت به شما تعلق می‌گیرد.

گلکسی نوت 8

زمان تحویل این دستگاه 17 تا 20 مهر بوده که البته اگر دستگاه بعد از این بازه زمانی برای شما ارسال شود، علاوه‌بر هدایای فوق، یک کارت حافظه با حجم 64 گیگابایت نیز به شما تعلق می‌گیرد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که درصورت اضافه نمودن دستگاه به سبد خرید خود، باید حداکثر تا 4 ساعت بعد از آن مبلغ 3.599.000 تومان را پرداخت نمایید تا سفارش ثبت شود.

با توجه به آنکه قیمت جهانی این گوشی 930 دلار است و با احتساب ارز آزاد، بایستی قیمت گذاری نوت 8 در کشور را یک رقم رقابتی از طرف سامسونگ دانست که کار و کاسبی افرادی که بهایی بالاتر از 5 میلیون تومان را برای این فبلت سامسونگ در این چند روز اخیر طلب می‌کردند، کاملا کساد می‌کند!

نظر شما درباره قیمت اعلام شده گلکسی نوت 8 چیست؟ آیا اگر توان مالی کافی برای خرید این محصول را داشتید، حاضر به پرداخت 3.600.000 تومان برای آن بودید؟

نوشته قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ به‌صورت رسمی در ایران اعلام شد اولین بار در پدیدار شد.