قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا

دیجی کالا با فروش محصولات متنوع رتبه یک فروش اینترنتی در ایران را دارد. یکی از دلایل محبوبیت  دیجی کالا داشتن یک سایت حرفه ای است که با امکاناتی که دارد خرید را برای کاربران بسیار راحت کرده است.

دسته بندی مرتب محصولات و توضیحات کامل در مورد محصولات باعث شده کاربران با خیال راحت تری خرید کنند. سایت دیجی کالا علاوه بر ظاهر زیبایی تجربه کاربری بسیار خوبی هم دارد و کاربران به راحتی می توانند از سایت استفاده کنند اگر به دنبال طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستید و می خواهید هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا را بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

  امکانات سایت مشابه دیجی کالا 

یک سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا باید امکانات زیر را داشته باشد:

 

  • نمایش اطلاعات محصول به همراه جزئیات ویژگی های محصولات
  • امکان درج عکس و ویدئو برای هر محصول
  • ثبت نظر توسط خریداران
  • جستجوی پیشرفته
  • فیلتر محصولات بر اساس رنگ، برند، قیمت
  • اسلایدر حرفه ای محصولات
  • طراحی کاملا ریسپانسیو
  • دارا بودن اپلیکیشن موبایل
  • امکان مقایسه محصولات
  • نمایش پرفروش ترین محصولات
  • محصولات شگفت انگیز
  • اسلایدر محصولات
  • مگامنو حرفه ای برای نمایش دسته بندی محصولات

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

یکی از مواردی که بر روی قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا تاثیر گذار است سه روش زیر برای طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا وجود دارد:

استفاده از فروشگاه سازها

برخی از فروشگاه سازها هم نمونه های مشابه دیجی کالا را دارند اما به دلیل مشکلات بعدی مانند عدم توسعه پذیری، نیاز به شارژ سالیانه، عدم دسترسی به دیتابیس، سئو فرندلی نبودن و مشکلات دیگر استفاده از فروشگاه ساز ها برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا توصیه نمی شود.

 

کدنویسی

 شما می توانید 0 تا 100 سایت را کد نویسی کنید البته هزینه طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا با کدنویسی نسبت به سایر روش ها بیشتر است چون نیاز به یک تیم حرفه ای دارید که از تکنولوژی های بروز استفاده کنند.

معمولا هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا با این روش بالای 50 میلیون است اگر کمتر از این قیمت باشد مطمئن شوید که سایتی که دریافت می کنید کیفیت کامل را داشته باشد و مواردی مانند ظاهر سایت، موبایل فرندلی بودن و سرعت سایت را چک کنید همچنین باید زبان و تکنولوژی که استفاده می شود قابل توسعه باشد تا برای افزودن امکانات بیشتر با مشکل مواجه نشوید و بتوانید امکانات جدید را به سایتتان اضافه کنید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

روش سوم برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است که به شما در کاهش هزینه کمک می کند وردپرس با داشتن افزونه های متنوع و انواع قالب فروشگاهی کار طراحی سایت مثل دیجی کالا را راحت کرده است؛  به راحتی با نصب یک قالب مشابه دیجی کالا می توانید سایتتان را راه اندازی کنید، این قالب ها دارای دمو کاملا مشابه دیجی کالا هستند و تمامی امکانات و چیدمان صفحات به صورت اختصاصی همانند قالب سایت دیجی کالا طراحی شده اند اگر امکانات دیگری نیاز دارید می توانید با نصب افزونه ها و صرف هزینه کمی سایتان را ارتقا دهید.

جزئیات هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا با وردپرس به صورت زیر است:

 

امکانات هزینه ها
قالب مشابه دیجی کالا 419.000
چندزبانگی 219.000
جستجو پیشرفته صفر
طراحی صفحه تماس با ما صفر
طراحی صفحه درباره ما  
صدور فاکتور 289.000
مقایسه محصولات صفر
اسلایدر مشابه دیجی کالا صفر
طراحی اپلیکیشن دیجی کالا صفر
طراحی وبلاگ صفر
هزینه هاست یک ساله 1.000.000
هزینه دامنه یکساله .com 270.000

 

 

هزینه های بالا در مجموع نزدیک دو میلیون می شود علاوه بر این نیاز به ثبت محصولات، بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو و نصب سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس دارید که اگر همه هزینه ها جمع کنیم در مجموع برای یک هزینه سایت فروشگاهی متوسط مشابه دیجی کالا 3 میلیون می شود که بسیار به صرفه است و با کمترین هزینه می توانید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید.

مدت زمان طراحی سایت دیجی کالا

 

در مورد زمان مورد نیاز برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا بستگی به چند مورد دارد اول از همه شما قرار است از چه تکنولوژی استفاده کنید معمولا مدت زمان طراحی سایت مشابه دیجی کالا با روش کدنویسی تایم بیشتری می گیرد و حداقل 1 ماه می برد. بنابراین حتما برای مدت زمان اجرای پروژه به توافق برسید چون اگر با تاخیر روبرو شوید رقیبان شما فرصت خوبی پیدا می کنند تا از شما پیشی بگیرند.

و یک مورد در مورد زمان مورد نیاز برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا هم اینکه شرکتی که قرار است با او کار کنید چه قدر تعهد در انجام کار به موقع دارد و چه قدر تیم حرفه ای دارد اگر شرکت مورد نظر متعد نباشد این زمان بیشتر از 6 ماه هم می شود

اما استفاده از وردپرس زمان بسیار کمتری می برد وردپرس با دارا بودن انواع قالب مشابه دیجی کالا این زمان را بسیار کاهش داده و کمتر از 1 هفته یا حداکثر 10 روز زمان می برد چرا که نیازی به طراحی قسمت های مختلف نیست و همه بخش های سایت آماده هستند.

.

هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا

 

اپلیکیشن دیجی کالا یکی دیگر از امکانات سایت دیجی کالا است که خرید و مدیریت سفارشات را بسیار راحت کرده است. اپلیکیشن دیجی کالا حدود 4 سال پیش رونمایی شد و در حال حاضر بیش از 25 میلیون نصب فعال دارد با افزودن این امکان می توانید دسترسی کاربران موبایل به سایتتان را بیشتر و راحت تر کنید. اگر میخواهید برای سایتتان مشابه دیجی کالا یک اپلیکیشن داشته باشید معمولا نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ای است اگر از کدنویسی اختصاصی استفاده کنید هزینه طراحی اپلیکیشن دیجی کالا  10میلیون به بالاست این مبلغ تا 100 میلیون هم می رسد .

اگر یک سایت وردپرس دارید و می خواهید یک اپلیکیشن مشابه سایت دیجی کالا داشته باشید این کار هزینه کمتری دارد و می توانید با نصب  افزونه های تبدیل سایت به اپلیکیشن برای سایتتان یک اپلیکیشن اندروید قابل عرضه در کافه بازار طراحی کنید البته برخی قالب های وردپرس مانند قالب وودمارت راست چین امکان طراحی اپلیکیشن را فراهم کرده و نیاز به پرداخت هزینه برای آن نیست و به همراه خود قالب به شما ارائه می شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.