قیمت هدست های واقعیت مجازی سامسونگ تا ۵۳ دلار کاهش پیدا کرد

gear-vr-2016-discounted-53
اگر شما قصد دارید وارد دنیای واقعیت مجازی شوید، چندین گزینه وجود دارد؛ اما هدست های واقعیت مجازی سامسونگ در حال حاضر به سادگی در دسترس است.

هدست های واقعیت مجازی اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت بسیار گران قیمت هستند. اگر شما در پی چیزی ارزان تر و ساده تر هستید، احتمالا هدست واقعیت مجازی Gear VR گزینه خوبی خواهد بود تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود آن را تهیه کنید و به این شکل به سادگی وارد صحنه واقعیت مجازی خواهید شد.

به ویژه شما زمانی برای خرید هدست واقعیت مجازی سامسونگ مصمم تر می شوید که متوجه شوید که فروشگاه اینترنتی آمازون، برای خرید هدست Gear VR 2016 تخفیف ۵۰ درصدی دارد. شرکت سامسونگ معمولا این هدست ها را با قیمت ۱۰۰ دلار می فروخت؛ اما در فروشگاه اینترنتی آمازون این طور به نظر می رسد که ۵۳ دلار قیمت گذاری شده است که دقیقا همان طور که گفتیم آمازون با حدود ۵۰ درصد تخفیف این هدست های واقعیت مجازی سامسونگ را عرضه می کند.

هنوز مشخص نیست که دلیل این تخفیف ۵۰ درصدی چیست؛ اما ما گمان نمی کنیم که با این کاهش قیمت میزان تقاضا برای این هدست ها تغییر زیادی کند. به هر حال تنها نکته مهم این است که شما به یک هدست سامسونگ برای گوشی تان نیاز خواهید داشت که می توانید از Gear VR استفاده کنید.

هدست های واقعیت مجازی سامسونگ از گوشی های هوشمند گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، پشتیبانی می کنند. اگر شما دارای هر یک از دستگاه های فوق هستید می توانید به خوبی از این هدست ها استفاده کنید و به سراغ آنها بروید؛ اما در غیر اینصورت باید چاره دیگری بیابید.

هر چند تخفیف ۵۰ درصدی این هدست های Gear VR 2016 بسیار جای تعجب دارد؛ اما می تواند به این معنی هم باشد که هدست های جدیدتری از شرکت سامسونگ برای سال ۲۰۱۷ در راه است که موجب کاهش قیمت ورژن های قدیمی شده است.

.

منبع: ubergizmo

نوشته قیمت هدست های واقعیت مجازی سامسونگ تا ۵۳ دلار کاهش پیدا کرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.