قیمت گوشی هواوی P20 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشتاقان دنیای تکنولوژی شاهد معرفی جدیدترین دستاورد کمپانی هواوی در روز هفتم فروردین خواهند بود. اخیرا اطلاعات تازه‌ای درباره میزان حافظه رم و قیمت گوشی هواوی P20 و مدل پرو آن منتشر شده که تنور شایعات درباره این گوشی‌های پرچمدار را داغ‌تر کرده است.

گفته می‌شود که مدل پایه این گوشی هوشمند با برچسب قیمتی معادل ۶۷۹ یورو روانه بازار می‌شود. این در حالی‌ است که مدل پرو قیمتی برابر با ۸۹۹ یورو خواهد داشت. شرکت هواوی قصد دارد که فقط مدلی مجهز به ۴ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در بازار اروپا عرضه نماید. رولند کوانت یکی از افشاگران مشهور حوزه تکنولوژی بیان کرده که در دیگر مناطق جهان مدل‌های مختلف این دستگاه ارائه می‌گردد اما در بازار رسمی اروپا تنها مدل یاد شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس اطلاعات به‌دست آمده انتظار می‌رود که گوشی هواوی P20 از وجود نمایشگری ۵.۸ اینچی بهره برده و برادر بزرگتر آن (که با پسوند پرو شناخته خواهد شد) دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچی باشد. گفتنی است که این دو دستگاه در بالای نمایشگر خود دارای بخشی برش خورده به نام ناچ هستند. با این‌که هواوی پیش از این دکمه هوم را در اکثر دستگاه‌هایش حذف کرده است، اما برخی منابع ادعا کرده‌اند که حسگر اثر انگشت این دستگاه‌ها در پایین صفحه نمایش و درون دکمه هوم تعبیه شده است. دکمه‌های تغییر صدا و کلید پاور نیز طبق معمول در لبه سمت راست این پرچمداران وجود قرار خواهد گرفت.

نوشته قیمت گوشی هواوی P20 پیش از رونمایی رسمی فاش شد اولین بار در پدیدار شد.