قیمت یوتافون۲، اسمارت فونی که دو نمایشگر دارد به ۱۱۹ دلار رسید!

قیمت یوتافون۲، اسمارت فونی که دو نمایشگر دارد به ۱۱۹ دلار رسید!

در دنیای تکنولوژی ماه نوامبر را می‌توان یک فرصت خوب برای خرید تلفن‌های همراه دانست، در این ماه تقریبا تمام کمپانی‌ها آخرین دستاوردهای خود را معرفی کرده‌اند و هم‌چنین در هنگام خرید می‌توانید تخفیف خوبی را بگیرید! بدون شک یکی از اسمارت‌فون‌های جالب و عجیبی که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، YotaPhone 2 است. این اسمارت‌فون که از ابتدا با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار معرفی شده بود مجهز به دو نمایشگر است که یکی در بخش جلویی و یکی در بخش پشتی آن قرار گرفته‌اند.

اگرچه از زمان معرفی YotaPhone 2 حدودا دوسالی می‌گذرد اما این اسمارت‌فون هنوز هم یکی از گزینه‌های خوب برای خریدن است، زیرا به تازگی با تخفیفی استثنایی این اسمارت‌فون با قیمت ۱۱۹ دلار برای فروش عرضه شده است. اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات این اسمارت‌فون داشته باشیم می‌توانیم به حافظه اجرایی ۲ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم. تولید نیرو در این تلفن همراه توسط یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری انجام می‌شود. اگرچه این مشخصات درخشان نیستند اما یادتان نرود مهم‌ترین ویژگی این اسمارت‌فون دو نمایشگره بودن آن است.

نمایشگر اصلی این اسمارت‌فون ۵ اینچی و از نوع LED است که رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است، نمایشگر دوم ۴.۷ اینجی و از نوع e-ink است و وضوح آن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است. از جمله کاربردهای این نمایشگر می‌توان به مطالعه کتاب و نمایش وضعیت آب و هوا اشاره کرد، هم‌چنین اگر می‌خواهید شارژ بیش‌تری را از باتری دریافت کنید، این نمایشگر با ارایه یک رابط کاربری ساده از اندروید می‌تواند کمکتان کند.

نوشته قیمت یوتافون۲، اسمارت فونی که دو نمایشگر دارد به ۱۱۹ دلار رسید! اولین بار در پدیدار شد.