لانچر پیکسل به‌صورت غیر رسمی برای دستگاه‌های مجهز به اندروید ۶٫۰٫۱ منتشر شد

لانچر پیکسل به‌صورت غیر رسمی برای دستگاه‌های مجهز به اندروید 6.0.1 منتشر شد

نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 8.0 با کد اندروید “O” تقریبا از هفته گذشته در دسترس است، البته هم‌اکنون توسعه‌دهندگان XDA به سختی در حال کار بر روی روشی برای ارایه لانچر پیکسل برای کاربران اندروید 6.0.1 هستند. این لانچر در تاریخ 24 ماه مارس در سایت قرار گرفته است، با این حال کاربرانی که فکر نصب این نسخه را در سر می‌پرورانند باید قبل از این اقدام به چند هشدار توجه کنند. برای نمونه کاربرانی که با مسائل فنی آشنایی کافی نداشته و یا توسعه‌دهنده محسوب نمی‌شوند، بهتر است تا ارایه نسخه رسمی یا نسخه‌ای کامل‌تر و بدون باگ صبر کنند.

اول از همه باید بگوییم فردی که این فایل را منتشر کرده بر روی آن یک کلید منحصر بفرد قرار داده و اگر شما نسخه‌های قبلی این لانچر را بر روی دستگاه خود نصب نموده‌اید، باید ابتدا آن را پاک کنید. زمانی که برای اولین‌بار این نرم‌افزار را راه‌اندازی می‌کنید، شاهد تولید فایل جدیدی با نام “reflection.engine” خواهید بود. براساس گفته‌های linuxct این فایل برای برنامه‌های کاربردی این لانچر موردنیاز است و از آنجایی‌که این فایل در گذشته وجود نداشته، زمانی که ساخته می‌شود لانچر آن را می‌بندد. کاربران باید قبل از راه‌اندازی مجدد لانچر پیکسل یک دقیقه صبر کنند. اگر هنوز این برنامه به‌درستی کار نمی‌کند، کاربران می‌توانند یک ورود به سیستم ایجاد کنند تا مشکل در آینده رفع شود. اگر لانچر بر روی برنامه‌های سیستمی تنظیم شده باشند، صفحه “گوگل ناو” در سمت چپ صفحه هوم ایجاد خواهد شد.

احتمالا شاهد اشکالات دیگر در این نسخه خواهیم بود که توسعه‌دهنده آن باید سعی در رفع آن‌ها کند، البته باید بدانید که نسخه منتشر شده یک نمونه آزمایشی است. به‌صورت پیش‌فرض از نظر فنی این نسخه با پیش‌نمایش رسمی توسعه‌دهندگان برای به‌روزرسانی آینده سیستم‌عامل اندروید نیز کار می‌کند و بیشتر مناسب توسعه‌دهندگان است. همانطور که می‌دانید برای نصب چنین برنامه‌هایی باید محتاط باشید.

نوشته لانچر پیکسل به‌صورت غیر رسمی برای دستگاه‌های مجهز به اندروید 6.0.1 منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.