لنوو با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Z به‌دنبال رقابت با اپل و سامسونگ نیست

لنوو با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Z به‌دنبال رقابت با اپل و سامسونگ نیست

بعضی مواقع تولیدکنندگان با انتخاب اهداف غیر واقعی برای خود مشکل ایجاد می‌کنند. برای مثال دستگاهی که توانایی تبدیل شدن به یک موفقیت را برای تولیدکننده خود دارد، با انتخاب هدف اشتباه تبدیل به شکست بزرگی می‌شود. لنوو برعکس این قضیه عمل کرده و با معرفی دستگاه‌های سری Z اهداف واقعی را دنبال می‌کند. موتورولا موتو Z فورس، موتو Z و موتو Z پلی گوشی‌های هوشمند معرفی شده از این سری هستند که در کشور آمریکا تحت برند دروید و به‌صورت انحصاری توسط اپراتور مخابراتی ورایزون به فروش می‌رسد (موتو Z فورس دروید، موتو Z دروید و موتو Z پلی دروید).

این مدل‌ها دارای ضخامت بسیاری کمی هستند به‌صورتی که موتو Z تنها 5.19 میلی‌متر ضخامت دارد. شارژدهی بالای باتری یکی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها بوده که موتو Z فورس از یک باتری 3500 میلی‌آمپری بهره می‌برد و موتو Z پلی نیز بهترین شارژدهی را در میان این 3 دستگاه دارد. وجود قابلیت شارژ سریع توربو باعث می‌شود که این گوشی‌های هوشمند تنها با چند دقیقه شارژ، باقی روز کاربر را همراهی کنند. در پشت این مدل‌ها، پین‌هایی برای اتصال ماژول‌های مختلف تعبیه شده که این ماژول کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد. پروژکتور InstaShare، باتری Incipio OFFGRID، بلندگو JBL و دوربین Hasselblad معروف‌ترین ماژول‌های عرضه شده برای این گوشی‌های هوشمند هستند. مدل موتو Z فورس با بهره‌گیری از نسل دوم نمایشگرهای نشکن Shattershield و همچنین پوشش محافظ نانو P2i، در هنگام سقوط از ارتفاع دچار هیچ مشکلی در بخش صفحه نمایش نخواهد شد.

لنوو در رابطه با محصولات سری Z اهداف واقعی را دنبال می‌کند. David Roman، معاون ارشد و مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت می‌گوید که لنوو هیچ برنامه‌ای برای رقابت با سامسونگ و اپل توسط دستگاه‌های سری Z ندارد. براساس اعتقاد لنوو، ایجاد ضربه‌ای کوچک در بازار گوشی‌های هوشمند با استفاده از این 3 مدل، موفقیت بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود. David Roman اعلام کرد:

زمانی که به بازاری به این بزرگی فکر می‌کنید، بازاری که در آن هر ساله 1.5 میلیارد گوشی به فروش می‌رسد، حتی کسب 2 درصد سهم از این بازار یک موفقیت محسوب می‌شود.

به‌ نظر می‌رسد که لنوو در حال توسعه نسل جدید موتو Z با پردازنده اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 7.1.1 است.

نوشته لنوو با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Z به‌دنبال رقابت با اپل و سامسونگ نیست اولین بار در پدیدار شد.