لو رفتن تصاویر اسمارت‌فون ایسوس ذن‌فون ۵ با صفحه نمایش ۱۸:۹

کمپانی ایسوس تایید کرد که گوشی‌های سری ذن‌فون ۵ این شرکت در روز ۲۷ فوریه رسما معرفی خواهند شد. اما این مسئله هیچ‌گونه اطلاعاتی را پیرامون اسمارت‌فون‌های آینده ایسوس در اختیار کاربران قرار نداد.

اگر به اخبار غیرموثق اهمیتی نمی‌دهید، خوب است بدانید اکنون اطلاعاتی در مورد یکی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۵ به دست آمده است که انتظار می‌رود اواخر ماه جاری معرفی شود.

چندین عکس به ثبت رسیده از دفترچه راهنمای کاربران، هندست معرفی نشده ذن‌فون ۵ ایسوس را از زوایای مختلف به نمایش درآورده است. اطلاعات مندرج در سند نیز تایید می‌کنند که این اسمار‌ت‌فون مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ است. ایسوس جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری را حذف نکرده و این درگاه در بخش فوقانی گوشی قرار گرفته است. پورت میکرو USB در قسمت پایینی دستگاه و در فضای میان بلندگو و میکروفون قرار دارد.

احتمالا نسخه استاندارد ذن‌فون ۵ به لحاظ سخت‌افزاری مشابه یک هندست میان‌رده خواهد بود. اما سایر مدل‌های این اسمارت‌فون می‌توانند از مشخصات بهتری برخوردار باشند.

انتظار داریم کلیه گوشی‌های هوشمند سری ذن‌فون ۵ که در تاریخ ۲۷ فوریه معرفی خواهند شد از سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو استفاده کنند. هنوز جزئیات قیمت‌گذاری و مناطق عرضه این گوشی‌ها مشخص نیست؛ اما با اطمینان می‌توان گفت که ایسوس از هندست‌های مذکور در رویداد MWC 2018 رونمایی خواهد کرد.

نوشته لو رفتن تصاویر اسمارت‌فون ایسوس ذن‌فون ۵ با صفحه نمایش ۱۸:۹ اولین بار در پدیدار شد.