لیست برترین اسمارت‌فون‌های AnTuTu ماه ژوئن در تسخیر پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵!

بنچمارک محبوب AnTuTu هر ماهه لیستی را از برترین اسمارت‌فون‌های مورد آزمایش منتشر می‌کند. در این لیست اسمارت‌فون‌های مختلف از دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارند. این بنچمارک به‌تازگی لیست برترین اسمارت‌فون‌های ماه ژوئن را منتشر کرده که نشان می‌دهد پرچم‌دار وان‌پلاس صدرنشین این لیست است.

AnTuTu

در ماه مه، اچ‌تی‌سی U11 تاج پادشاهی این لیست را بر سر گذاشته بود و حالا نوبت به وان‌پلاس 5 رسیده است تا این مقام را کسب کند. وان‌پلاس 5 با کسب امتیاز 181879 در بالاترین نقطه این لیست ایستاده است. این اسمارت‌فون نخستین دستگاهی بوده که امتیاز بالاتر از 180 هزار را کسب می‌کند. زد‌تی‌ای نوبیا Z17 با مجهز شدن به 8 گیگابایت رم در رده دوم این لیست قرار گرفته و پس از آن پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در سومین جایگاه ایستاده است.

گلکسی +S8 با کسب امتیاز 171703 در رده چهارم قرار می‌گیرد و پس از آن شیائومی Mi 6 با کسب امتیاز 170255 قرار گرفته است. دو پرچم‌دار فعلی اپل یعنی آی‌فون 7 پلاس و آی‌فون 7 به‌ترتیب در جایگاه ششم و هشتم قرار دارند و اکسپریا XZ پریمیوم در جایگاه هفتمی جاخوش کرده است. پس از آن گلکسی S8 و وان‌پلاس 3T در رده نهم و دهم ایستاده‌اند. انتظار می‌رود تا چند ماه آینده که پرچم‌داران جدید اپل از راه می‌رسند، برترین‌های این لیست هنوز در اختیار محصولات مجهز به اسنپدارگون 835 باشد.

در رده‌بندی دستگاه‌های برتر مجهز به iOS می‌توانیم آی‌پد پرو 10.5 اینچی جدید را مشاهده کنیم که با بهره‌گیری از چیپست A10X Fusion در رده نخست ایستاده است. آی‌فون 7 پلاس در رده دوم و آی‌پد پرو 9.7 در رده سوم قرار گرفته است. در لیست مختص به دستگاه‌های اندرویدی پس از وان‌پلاس 3T در جایگاه هشتم، لیکو پرو 3 و Smartisan M1L به‌ترتیب در جایگاه نهم و دهم قرار گرفته است.

نوشته لیست برترین اسمارت‌فون‌های AnTuTu ماه ژوئن در تسخیر پردازنده اسنپدارگون 835! اولین بار در پدیدار شد.