لیست کیس‌ها و لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

لیست کیس‌ها و لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

در چند روز گذشته، اخبار و تصاویری از تلفن هوشمند سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷ انتشار یافته و ظاهرا سامسونگ دوباره با سری نوت سعی دارد رقبا را به چالش بکشد. کمپانی سامسونگ پس از انتشار اخبار غیر رسمی در رابطه با گلکسی نوت ۷، تصمیم گرفت که به طور رسمی محصول خودش را معرفی کند و تاریخ رونمایی از آن را هم مشخص کرد.

در تصاویری که از نوت ۷ منتشر شده است، معلوم می‌شود که بدنه آن از جنس شیشه و فلز است و صفحه نمایشی خمیده بر روی آن قرار دارد. سنسور تشخیص عنبیه چشم در سمت راست بلندگو تماس قرار گرفته است. سنسورهای نزدیکی و نور، به همراه دوربین سلفی، در جلو دستگاه تعبیه شده‌اند. البته جالب‌ترین نکته در طراحی این محصول، همان سنسوری است که عنبیه چشم کاربر را بررسی می‌کند و برای قفل صفحه نمایش یا رمزگذاری فایل‌ها از آن استفاده می‌شود.

بر اساس تصاویر و نمونه‌های اولیه منتشر شده از این محصول، سازندگان قاب و لوازم جانبی، زودتر از موعد اقدام به رونمایی ساخته‌های خود برای این مدل کرده‌اند. همچنین طبق این عکس منتشر شده از لیست لوازم جانبی، دو قاب رسمی نوت ۷ با نام‌های Clear View و S-View به بازار خواهند آمد. طبق شایعه‌های منتشر شده، کیبوردی فیزیکی هم برای نوت ۷ عرضه خواهد شد. به هر حال هر چقدر که به زمان انتشار محصول جدید سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اخباری که از سرتاسر دنیا درباره نوت ۷ به گوش می‌رسد، بیشتر خواهد شد و قطعا با معرفی رسمی این دستگاه هم، اخبار در مورد آن ادامه خواهد داشت.

نوشته لیست کیس‌ها و لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.