مارک زاکربرگ یکی از طرفداران بزرگ اسمارت‌فون‌های سامسونگ است!

اکنون مدت‌هاست که شرکت‌های سامسونگ و فیس‌بوک در زمینه پروژه‌های مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند. هدست واقعیت‌مجازی سامسونگ موسوم به Gear VR از فناوری Oculus شرکت فیس‌بوک استفاده می‌کند و سرویس‌های فیس‌بوک به‌صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های گلکسی بارگذاری می‌شوند. اکنون مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیس‌بوک اعلام کرده که وی یکی از طرفداران بزرگ اسمارت‌فون‌های سامسونگ بوده و اکنون چند سالی است که از آن‌ها استفاده می‌کند.

مارک زاکربرگ ضمن گفتگو با برنامه Tech YouTuber و تهیه‌کننده معروف با نام مارکز کیت براونلی (مشهور به MKBHD) علاقه خود نسبت به اسمارت‌فون‌های سامسونگ و به‌طور کلی سیستم‌عامل اندروید را ابزار کرد. MKBHD از آقای زاکربرگ در خصوص مدل گوشی فعلی وی سوال کرد و مدیرعامل فیس‌بوک در پاسخ گفت: “همان‌طور که می‌دانید؛ اکنون چند سالی است که از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنم و یکی از طرفداران بزرگ آن‌ها هستم. به عقیده من سامسونگ گوشی‌های فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کند.” وی همچنین علاقه خود به اندروید را ابراز نمود و خاطرنشان کرد: “میلیاردها نفر از کاربرانی که از محصولات فیس‌بوک استفاده می‌کنند؛ صاحب اسمارت‌فون‌های اندرویدی هستند. لذا برای من و سایر اعضای تیم مدیریت محصول در فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌آپ و سایر سرویس‌های فیس‌بوک سروکار داشتن با گوشی‌های اندرویدی مختلف به‌مراتب از داشتن آی‌فون مهم‌تر است.”

هدست واقعیت‌مجازی Oculus متعلق به شرکت فیس‌بوک پرفروش‌ترین محصول در بازار جهانی هدست‌های VR محسوب می‌شود. هدست Gear VR از نرم افزار Oculus استفاده می‌کرد؛ اما سامسونگ تولید محصولات سری Gear VR را متوقف کرد و مدیر فنی Oculus این اقدام را یک فرصت از دست رفته قلمداد کرد.

 

نوشته مارک زاکربرگ یکی از طرفداران بزرگ اسمارت‌فون‌های سامسونگ است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.