مالکان خودرو وانت برقی فورد و جنرال موتورز را بر تسلا سایبرتراک ترجیح میدهند

طبق نظرسنجی جدید وبسایت اتولیست، ۶۳ درصد از مالکان آمریکایی خودرو ترجیح میدهند بهجای تسلا سایبرتراک، وانتهای جنرال موتورز و فورد را بخرند.

طبق نظرسنجی جدید وبسایت اتولیست، ۶۳ درصد از مالکان آمریکایی خودرو ترجیح میدهند بهجای تسلا سایبرتراک، وانتهای جنرال موتورز و فورد را بخرند.