ماه بعد ویژگی ضبط وب کم یوتیوب متوقف می شود

ماه بعد ویژگی ضبط وب کم یوتیوب متوقف می شود

ویژگی های ضبط وب کم در یوتیوب کاربران را قادر به ضبط فیلم ها با وب کم کامپیوتر خود بدون نیاز به آپلود ویدیو می کند، اکنون خبر بدی برای کسانی که هنوز از این ویژگی استفاده می کنند، وجود دارد: گوگل قصد دارد ماه آینده این ویژگی را متوقف نماید. کسانی که در حال حاضر از این قابلیت استفاده می کنند یک پیام هشدار در بالای صفحه نمایش آنها آمده است که ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ دیگر این ویژگی در دسترس نخواهد بود.
این قابلیت که بر ادوبی فلش متکی است و می تواند از طریق صفحه آپلود یوتیوب قابل دسترس باشد، نزدیک به یک دهه پیش در سال ۲۰۰۶ مدت کوتاهی پس از یوتیوب توسط گوگل خریداری شد.
از آنجا که وب کم به اندازه دوربین های ویدئویی که در حال حاضر استفاده می شود، کیفیت ندارد، هیچ دلیلی نیست که این ویژگی بیش از این در دسترس باشد.
این قابلیت به این دلیل که به ندرت استفاده می شود و متعلق به فن آوری است که طولی نمی کشد که پشتیبانی از آن از بین می رود، متوقف خواهد شد. البته کاربران می توانند فیلم وب کم را از طریق برنامه های مانند فوتو بوت در مک و کمرا در ویندوز ضبظ کنند و سپس آنها را طریق وب سایت یوتیوب آپ لود نمایند.
در پایان بهتر است بدانید که این قابلیت به هیچ وجه روی توانایی دوربین در دستگاه های تلفن همراه در خصوص ضبط فیلم هایی که می توان آنها را به طور مستقیم به بزرگترین وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو در جهان یعنی یوتیوب از طریق نرم افزار تلفن همراه خود آپلود کرد تاثیری نمی گذارد.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ماه بعد ویژگی ضبط وب کم یوتیوب متوقف می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.