مایکروسافت از دو باندل جدید برای اکس باکس وان رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت برنامه های بسیار زیادی برای تعطیلات سال ۲۰۱۶ میلادی دارد و به آرامی از باندل های جدید کنسول اکس باکس وان پرده برداری می کند. روز گذشته، این کمپانی از دو باندل جدید رونمایی کرد که به زودی عرضه خواهند شد.
 
اولین باندل، شامل یک کنسول سفید اکس باکس وان ۵۰۰ گیگابایتی و یک نسخه از بازی Gears of War: Ultimate Edition است. با خرید این باندل، به برخی از محتویات آنلاین بازی و نیز بخش بتای نسخه ی چهارم بازی Gears of War دسترسی خواهید یافت. این باندل جدید به صورت انحصاری در فروشگاه های والمارت آمریکا به فروش خواهد رسید و مشتریان می توانند در ماه نوامبر و با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار آن را خریداری کنند.
 
در کنار این باندل، مایکروسافت از باندل کینکت-محور دیگری نیز رونمایی کرد که با خرید آن می توانید به محتویات زیادی دسترسی داشته باشید. یک کنسول ۵۰۰ گیگابایتی اکس باکس وان، کینکت، هدست اکس باکس وان و نسخه ی دیجیتالی بازی های Zoo Tycoon ،Dance Central Spotlight و Kinect Sports Rivals محتویات باندل کینکت را تشکیل می دهند. این باندل نیز در ماه جاری میلادی (اکتبر) و با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
 
مایکروسافت هم چنین وعده داده که امروز، از باندل دیگری نیز رونمایی خواهد و بهترین باندل معرفی شده از سوی آنان در چند وقت اخیر است. باید صبر کرد و دید که مایکروسافت چه برنامه های دیگری برای مشتریان خود دارد.