مجموعه‌ای کامل از تصاویر گوشی اسرارآمیز U12 شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد

مدت زمان زیادی است که شایعات در مورد در راه بودن جانشین جدید گوشی U11 شرکت HTC صحبت می‌کنند. در حالی که تاکنون هیچ اطلاعیه‌ رسمی از جانب شرکت منتشر نشده با این حال تصاویری منتسب به این مدل اسرار‌آمیز درز پیدا کرده است.

U12

همانطور که در تصاویر مشخص است این هندست نیز از لحاظ طراحی خارجی مشابه دیگر مدل‌های سری U است و در بخش پشتی قابی آیینه‌ای دارد که تصاویر را در خود نشان می‌دهد. در قسمت عقب همچنین یک دوربین دوگانه نیز به چشم می‌خورد و نکته منحصر بفردی که در این طرح دیده می‌شود وجود یک دوربین دوگانه سلفی در قسمت جلویی است!

پیش‌تر شایعه شده بود که قرار است از این گوشی در ماه آوریل رونمایی شود اما ماه آوریل نیز به پایان رسید و خبری از آن نشد. در هر حال می‌توان امیدوار بود در صورت عرضه احتمالی گوشی U12 از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام و ۶ گیگابایت رم به همراه Edge Sense ۲ بهره‌مند باشد.

در واقع سامسونگ، شیائومی و ایسوس جز معدود شرکت‌های بزرگی هستند که حداقل یک مدل گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ SoC را به بازار عرضه کرده‌اند و در آخرین مورد نیز شرکت ال‌جی با گوشی G7 ThinQ در ماه مه خود را به این جمع ملحق نمود پس شرکت اچ‌تی‌سی می‌تواند به عنوان آخرین شرکت بزرگ با عرضه مدل U12 مجهز به این پردازنده رده بالا، برای رقبا خط و نشان بکشد و امیدوار باشد که مشتریان از این هندست پرچم‌دار استقبال کنند.

U12

 

 

نوشته مجموعه‌ای کامل از تصاویر گوشی اسرارآمیز U12 شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.