محصولات توتولینک به صورت رسمی وارد کشور شد

صبح امروز و در سمیناری که در هتل اسپیناس، با حضور مدیران شرکت توتولینک و پردیس سیاره سبز به همراه برخی از اصحاب رسانه و نمایندگان فروش برگزار گردید، ورود رسمی برند TOTO Link که پرفروش‌ترین سازنده محصولات شبکه در کشور کره‌جنوبی است، به ایران اعلام شد.

TOTOLink7

در ابتدای این مراسم، محمد حسن یزدی، مدیرعامل شرکت گرین بر روی صحنه آمد و گفت: سال ۷۸ که آغاز کار من با شرکت گرین بود، تبدیل به یک قرارداد فروش انحصاری شد که مسئولیت آن با بنده بود. در آغاز کار با توجه به تجربه‌ای که داشتیم، در سه ماهه نخست اتفاق بسیار خوبی افتاد و ۳ قرارداد بزرگ با داده پردازی و ایزی ایران بسته شد که باعث تحول در کار ما شد.

پس از وی، مهدی میرنقی، مدیر مارکتینگ و بازاریابی در ارتباط با سیاست‌های این شرکت صحبت‌هایی را انجام داد.

TOTOLink8

نفر سوم، مهندس خوش سیت، یکی از مدیران گرین بود که گفت: شرکت گرین در سال ۷۴ شروع به فعالیت کرد و هدف آن توسعه کیفیت در جامعه بوده است. در عرصه تولید محصول بسیار قدرتمند عمل کردیم و بالاترین قدرت تولید و توزیع را در محصولات کامپیوتری داریم و این به عنوان مزیت شرکت بوده و روزانه بیش از ۱۰ کامیون به سراسر کشور ارسال می‌شود و تقریبا تاخیری نداریم. دومین چیزی که مطرح است، کسانی که با سیاره سبز کار می‌کنند، به صورت یک خانواده دیده می‌شود. شرکت ما بررسی‌های زیادی انجام داد و بیش از ۱ سال با شرکت توتولینک در حال مذاکره بودیم تا تمام مسایل فی مابین مورد تایید قرار بگیرد و در سال ۹۵ این شرکت را به شما معرفی می‌کنیم و با توجه به تنوعی که در محصولات دارد، امیدواریم که بتوانیم همکاری خوبی را داشته باشیم.

TOTOLink9

ما تنها شرکتی هستیم که بیمه تکمیلی برای کلیه اعضای شبکه داریم، یعنی تمام نمایندگان ما و خانواده آن‌ها زیر پوشش بیمه تکمیلی سیاره سبز هستند.

سپس مهندس شیرخان، مدیر خدمات پس از فروش بر روی صحنه آمد و گفت: بحث خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از بحث‌های اصلی و مهم شرکت ما بوده است. طبق سابقه بیش از ۲۰ ساله، ما در سال ۹۱ با توجه به آن و تجربه‌ای که داشتیم، تحولی بزرگ انجام دادیم و گارانتی گرین را کمی پررنگ‌تر و بیشتر در بازار عرضه کردیم و توانستیم در زمینه‌های مختلف این خدمات را ارایه دهیم. گارانتی گرین چند ارزش محوری و اولویت اصلی دارد. اولین اولویت ما، لبخند مشتری است. ما همیشه به دنبال این هستیم که علاوه بر رضایت مشتریان، لبخند را نیز بر لبان آن‌ها بنشانیم. برای ما سرعت خدمات‌مان بسیار مهم است و تمام کارهای‌مان را بر همین اساس ارایه می‌دهیم. کیفیت خدمات‌مان بسیار بالاست و از آن نمی توانیم کوتاه بیاییم. خدمات‌مان به صورت سراسری انجام می‌گیرد و در این ارتباط نوآوری‌هایی را نیز ارایه می‌دهیم.

TOTOLink10

درصد خرابی محصولاات توتولینک در حدود ۰.۷ درصد است که نشان دهنده کیفیت فوق‌العاده بالای آن است. ما در شهرستان ۳۳ نمایندگی خدمات مستقیم داریم و در کنار آن ۱۳۰ نماینده فروش وجود دارد که می‌توانند کار خدمات را تا حدودی انجام دهند. تمام کالاهای ارسالی به تهران به صورت رایگان انجام می‌شود و به صورت مستمر بر کار نمایندگان شهرستان نظارت داریم و سعی می‌کنیم کیفیت کار آن‌ها را بالاتر ببریم.

نفر آخر در این سخنرانی، دیوید، مدیر منطقه‌ای توتولینک که گفت: کمپانی مادر توتولینک که Zioncom نام دارد، در سال ۱۹۹۸ کار خودش را شروع کرد. در سال ۲۰۰۱، ipTIME عرضه شد و در ۲۰۱۱ توتولینک به‌وجود آمد. برند توتولینک در کشور کره به ۵۱ درصد سهم بازار رسیده و برند اول آنجاست. شعار این برند، هوشمندترین تجهیزات شبکه است. ما به این اصل باور داریم زیرا با تکنولوژی و طراحی قدرتمند شرکت کره تولید شده‌اند و ظاهر هوشمندی دارند. دلیل دومی که باور داریم هوشمندترین هستیم، به دلیل عمکرد هوشمندانه آن است. این محصولات مجموعی از چندین کاربرد هستند. دلیل بعدی، عملکرد هوشمندانه کمپانی توتولینک است که قادر است تا بنا به نیازهای هر منطقه،‌ محصولاتی را تولید کند که به درد همان جا بخورد. مثلا برای مناطق گرم، سیستم‌هایی برای دور کردن گرما وجود دارد.

تیم پشتیبانی توتولینک که شامل طراحان کره‌ای و تیم نرم‌افزاری متخصص می‌شود، یکی از نقاط قوت ماست. هر محصولی که از کارخانه بیرون می‌آید، ۲۳۵ درصد تست می‌شود! یعنی هر محصول حداقل ۲ بار بررسی می‌شود و برای بعضی این کار بیشتر از ۲ مرتبه است.

TOTOLink11

هیچ‌وقت قیمت را فدای کیفیت نکرده‌ایم و با دقت بالا، استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را پیگیری می‌کنیم و تمامی اطلاعات به‌دست آمده را در نرم‌افزار ERP وارد می‌کنیم.

حال چرا وارد بازار ایران شدیم؟ ایران بالاترین میزان مصرف کننده اینترنت در منطقه را دارد. کابران اینترنت در ایران از ۴۶.۸۰۰۰.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۴ به ۶۱.۷۰۰.۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۵ رسیده است. طبق برنامه ریزی که ما از سال ۲۰۱۲ انجام دادیم، دنیا را به ۳ منطقه تقسیم کردیم و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بر روی آسیا تمرکز داشتیم، بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ تمرکز بر روی خاورمیانه بوده و از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بر روی آمریکا و اروپا تمرکز خواهیم کرد.

در ادامه، تصاویری از محصولات توتولینک را مشاهده می‌کنید.

TOTOLink1 TOTOLink2 TOTOLink6 TOTOLink5 TOTOLink4 TOTOLink3

نوشته محصولات توتولینک به صورت رسمی وارد کشور شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.