مدل‌های جدید مک اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهند شد

شرکت اپل در سال 2022 هیچ مدل مک جدیدی را به بازار عرضه نخواهد کرد. مارک گورمن؛ روزنامه‌نگار و کارشناس مشهور خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که تمامی دستگاه‌هایی که بر اساس برنامه‌ریزی پیشین قرار بود در پایان سال 2022 معرفی شوند؛ طی سال 2023 رونمایی خواهند شد. این موضوع برای مدل‌های جدید مک‌بوک پرو، مک مینی و مک پرو صادق خواهد بود. برخی از این دستگاه‌ها، کامپیوترهای مبتنی بر تراشه‌های سری M2 هستند. اکنون انتظار می‌رود که این کامپیوترهای شخصی در 3 ماهه نخست سال 2023 رسما معرفی شوند.

اظهارات مارک گورمن به‌طور غیر مستقیم از جانب اپل مورد تائید قرار گرفته است. در واقع تیم کوک؛ مدیرعامل اپل در جریان انتشار آخرین گزارش درآمدی این شرکت اعلام کرد که فهرست دستگاه‌های قابل عرضه اپل در آستانه فصل تعطیلات مشخص شده است. این موضوع نشان می‌دهد که کلیه تولیدات قابل عرضه طی ایام کریسمس هم‌اکنون در سبد محصولات اپل قرار دارند.

اپل تاکنون چند مدل کامپیوتر شخصی مجهز به تراشه M2 را روانه بازار کرده است؛ اما تمامی محصولات جدید این شرکت بر پایه پلتفرم‌های کارآمدتر از همین سری با اسامی M2 پرو، M2 مکس، M2 اولترا و M2 اکستریم تولید خواهند شد. حداقل شایعات و اطلاعات متعدد لو رفته به موجودیت این تراشه‌ها اشاره دارند.

نوشته مدل‌های جدید مک اپل در سال 2022 معرفی نخواهند شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.