مدیرعامل دیزنی: ۵۰ درصد مشترکان دیزنی پلاس بزرگسالان بدون فرزند هستند

ICTna.ir – باب چاپک، مدیرعامل والت‌دیزنی اعلام کرد علاقه فوق‌العاده شدید بزرگسالانی که در خانه بچه ندارند به سرویس پخش دیزنی پلاس، موجب افزایش اشتراک‌های این سرویس بیش از پیش‌بینی اولیه شده است.
 
bibchapek.jpg
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دیزنی پلاس در نوامبر 2019 آغاز به کار کرد و رشد آن از حد انتظار وال استریت و پیش‌بینی‌های والت دیزنی فراتر رفته است.
 
درحالی که دیزنی به تامین سرگرمی برای خانواده‌ها مشهور است، دیزنی پلاس امکان ارایه و پخش فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی از مارول، استودیوی لوکاس فیلم جنگ ستارگان و دیگران را فراهم کرده است.
 
از دوم ژانویه سال جاری دیزنی پلاس 94.9 میلیون مشترک جدید در سراسر جهان جذب کرده است و نیمی از آنها خانوارهای بدون فرزند هستند که سهمی بیش از آنچه انتظار می‌رفت را به خود اختصاص داده‌اند.
 
چاپک در یک کنفرانس رسانه‌ای گفته است آنچه ما از آن خبر نداشتیم، اشتیاق افراد غیر خانواده به سرویس‌هایی همچون دیزنی پلاس بود.
 
او افزوده است: در واقع بیش از 50 درصد از بازار جهانی ما اصلا بچه‌ای ندارد و وقتی 50 درصد از کاربران دیزنی پلاس بچه‌ای ندارند، این فرصت وجود دارد تا درمورد ماهیت محتوایی که عرضه می‌کنیم، بزرگ‌تر و وسیع‌تر فکر کنیم.
 
چاپک یک سال پیش مدیرعامل دیزنی شد و کسب و کار رسانه و سرگرمی دیزنی را بازطراحی کرد تا سرویس پخش ویدئویی  را به دلیل تمایل مشتریان به گزینه‌هایی همچون نتفلیکس در اولویت قرار دهد.