مدیرعامل زیرساخت: بخش خصوصی ارتباطات به دنبال کسب بازار از منطقه باشد

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد بخش خصوصی باید به دنبال سرمایهگذاری و کسب سهم بازار از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه باشد.

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد بخش خصوصی باید به دنبال سرمایهگذاری و کسب سهم بازار از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه باشد.