مدیرعامل هواوی: همچنان از سیستم عامل اندروید بر روی گوشی‌های خود استفاده خواهیم کرد

همان‌طور که اخیرا مطرح شده بود، شرکت هواوی قصد داشت تا سیستم عاملی طراحی کند و آن را روی تلفن‌های هوشمند خودش پیاده سازی نماید. ولی مدیرعامل این کمپانی چینی، در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد که هواوی همچنان به استفاده از سیستم عامل اندروید برای محصولاتش ادامه خواهد داد.

او اشاره کرد که سیستم عامل شرکت گوگل، تاثیر بسیاری در کاربری آسان محصولات این شرکت داشته و از گوگل به عنوان برترین شرکت در زمینه طراحی سیستم عامل نام برد و استفاده از اندروید را به نفع مشتریان خود دانست.

در نهایت او بحثی در مورد اینکه آیا هواوی قصد دارد که پروژه طراحی سیستم عاملش را ادامه دهد یا نه مطرح نکرد و هنوز معلوم نیست که آیا پروژه طراحی سیستم عاملی به نام Kirin OS با شکست مواجه شده یا خیر. به هر حال این موضوع مطرح است که گوگل، چه نفوذی در این زمینه داشته است و چگونه تصمیم هواوی برای طراحی سیستم عامل برای دستگاه‌هایش را عوض کرده، با توجه به این قضیه که طبق سیاست‌های گوگل، این شرکت قصد دارد شرکت‌ها را به سیستم عامل اندروید محدود کند.

gsmarena_001

نوشته مدیرعامل هواوی: همچنان از سیستم عامل اندروید بر روی گوشی‌های خود استفاده خواهیم کرد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.