مدیرعامل وان‌پلاس: قیمت گوشی وان‌پلاس ۵T بیشتر از مدل وان‌پلاس ۵ خواهد بود

کمپانی وان‌پلاس قصد دارد تا در چند روز آینده از پرچمدار قدرتمند خود به نام وان‌پلاس 5T رونمایی کند. اخیرا شایعاتی در خصوص قیمت این گوشی در فضای وب منتشر و ادعا شده که این شرکت چینی، وان‌پلاس 5T را با قیمتی مشابه با مدل وان‌پلاس 5 روانه بازار خواهد کرد.

اما به‌تازگی پت لاو (Pete Lau) مدیرعامل این کمپانی با انتشار توییتی اعلام کرد که وان‌پلاس 5T با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. وی در این خصوص عنوان‌ کرد که قیمت قطعات مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، به سرعت در حال افزایش است. این بدین معنی است که احتمالا شاهد عرضه وان‌پلاس 5T با قیمت بالاتری خواهیم بود.

گفتنی است چند روز قبل نیز آقای لاو، در پاسخ به سوال یکی از کاربران که از وی پرسیده بود آیا 4000 یوان ‌(602 دلار) برای خرید وان‌پلاس 5T کافی است، عنوان‌ کرد که این مقدار پول کافیست. گفته می‌شود که پیشرفته‌ترین مدل وان‌پلاس 5T که به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود با قیمت 4000 یوان ‌به دست مشتری خواهد رسید.

وان‌پلاس 5T

همان‌طور که می‌دانید مدل‌های مجهز به حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی وان‌پلاس 5 به ترتیب با قیمت‌ 2999 یوان‌ (452 دلار) و 3499 یوان‌ (527 دلار) در بازار به‌فروش می‌رسند. شنیده‌ها حاکی از آن است که وان‌پلاس 5T از نمایشگر 6 اینچی تمام صفحه برخوردار خواهد بود که این ویژگی می‌تواند یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت این گوشی باشد. انتظار می‌رود که شاهد ارتقای برخی از قسمت‌های این گوشی از جمله دوربین دوگانه و باتری نسبت به وان‌پلاس 5 باشیم که قطعا در افزایش قیمت این گوشی بی‌تاثیر نخواهند بود.

اگر خاطرتان باشد، مدل وان‌پلاس وان ‌در سال 2014 و با قیمت 299 دلار عرضه شد و این شرکت چینی، به‌طور مداوم قیمت مدل‌های جدید خود را در طی سال‌های اخیر افزایش داده است. قیمت وان‌پلاس 5 نیز با افزایش 40 دلاری نسبت به نسل قبلی عرضه شد. از این‌رو، انتظار می‌رود که وان‌پلاس 5T با افزایش قیمت اندکی نسبت به وان‌پلاس 5 روانه بازار شود به‌طوری‌که قیمت مدل مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی برابر با 519 دلار و مدل مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی برابر با 579 دلار برآورد شده است.

در خصوص مشخصات احتمالی وان‌پلاس 5T نیز باید گفت که این گوشی احتمالا به اسنپدراگون 835، باتری 3450 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

نوشته مدیرعامل وان‌پلاس: قیمت گوشی وان‌پلاس ۵T بیشتر از مدل وان‌پلاس ۵ خواهد بود اولین بار در پدیدار شد.