مشخصات، قیمت و نحوه طراحی گوشی هواوی اینجوی ۸E لو رفت

اخیرا جزئیات کاملی از مشخصات یک گوشی متعلق به هواوی در اینترنت افشا شد. نام این گوشی احتمالا هواوی اینجوی ۸E بوده که از قضا شباهت زیادی به گوشی تازه عرضه شده آنر ۷C دارد. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا از جزئیات بیشتر این خبر مطلع شوید.

گوشی هواوی اینجوی ۸E به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مهم‌ترین بخش‌های سخت‌افزار این دیوایس را تشکیل می‌دهد. همانند آنر ۷C، در بخش پشتی می‌توان دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کرد که از دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

دوربین سلفی این اسمارت‌فون نیز نمونه‌ای ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. برای هر دو دوربین سلفی و اصلی یک فلاش LED در نظر گرفته شده و اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی تعبیه شده است. گوشی هواوی اینجوی ۸E از سیستم عامل اندروید ۸ اوریو بهره خواهد گرفت و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی آن‌ را از طریق پورت میکرو USB تامین خواهد کرد.

ظاهرا این هندست طولی به اندازه ۱۵۲.۴ میلی‌متر داشته و عرض آن نیز به ۷۳ میلی‌متر خواهد بود. علی‌رغم ضخامت ۷.۸ میلی‌متری این گجت، وزن آن تنها ۱۵۰ گرم است. گوشی اینجوی ۸E نسبت به آنر ۷C دارای صفحه نمایشی کوچک‌تر و مکانی مناسب برای قرارگیری فلش جلویی بوده و خطوط آنتن نیز در پنل پشتی آن محو شده است. بر خلاف گوشی آنر ۷C که دارای یک خروجی مشبک برای اسپیکر است، گوشی هواوی ۸E دارای دو خروجی مشبک اسپیکر بوده و درگاه USB و جک هدفون نیز در کناره بالایی آن قرار دارد. در حال حاضر، تنها تصویر گوشی Enjoy 8E در رنگ طلایی طلایی منتشر شده است. هواوی تا ۹ روز دیگر این گجت را با قیمت حدود ۱۷۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

نوشته مشخصات، قیمت و نحوه طراحی گوشی هواوی اینجوی ۸E لو رفت اولین بار در پدیدار شد.