مشخصات اسمارت‌فون گلکسی J5 پرایم (مدل ۲۰۱۷) فاش شد

پیش‌تر و در طی هفته جاری، اسمارت‌فون رونمایی نشده شرکت سامسونگ در FCC ظاهر و در آن‌جا، برخی ویژگی‌های اساسی این گوشی آشکار شد. آخرین اخباری که توسط وب‌سایت Slashleaks به بیرون درز پیدا کرده و در دسترس ما قرار گرفته‌اند، به شکلی روشن‌تر در مورد سخت‌افزار دستگاهی صحبت می‌کنند که به‌نظر بسیاری از افراد، همان گوشی گلکسی J5 پرایم 2017 است.

آخرین برگه لو رفته از مشخصات دستگاه، در مقابل برگه ارائه شده از سوی موسسه FCC قرار می‌گیرد که معتقد است اسمارت‌فون گلکسی J5 پرایم مدل 2017، با یک صفحه نمایش 5 اینچی HD و نسبت تصویر 18:9 عرضه خواهد شد. لذا این دستگاه می‌تواند نمایشگری تقریبا بدون حاشیه داشته باشد، البته حسگر اثر انگشت را در بخش جلویی گوشی و قسمت پایین نمایشگر، حفظ خواهد کرد.

اسمارت‌فون گلکسی J5 پرایم

علاوه‌بر این، برگه مشخصات لو رفته نشان می‌دهد که این گجت، از چیپست بومی اگزینوس 7570 شرکت سامسونگ با 4 هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی و تراشه گرافیکی Mali-T720 ساخت کمپانی ARM استفاده می‌کند. دستگاه مذکور با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در حالی‌که برگه لو رفته، از وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی حکایت دارد؛ اما در نقطه مقابل، FCC اعلام کرده که این دستگاه دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

سایر مشخصات لو رفته شامل باتری 2500 میلی‌آمپری غیر قابل‌ تعویض توسط کاربر، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 بوده که از سوی FCC و فهرست بنچمارک‌ها اعلام شده است. ارتفاع این دستگاه 142.7 میلی‌متر و پهنای آن معادل 69.6 میلی‌متر است.

نوشته مشخصات اسمارت‌فون گلکسی J5 پرایم (مدل ۲۰۱۷) فاش شد اولین بار در پدیدار شد.