مشخصات سامسونگ گلکسی A21s لو رفت

سامسونگ هنوز مدل بعدی گلکسی A20 یعنی گلکسی A21 را معرفی نکرده است. گلکسی A20 در آوریل 2019 به‌عنوان یک گوشی میان‌رده اقتصادی رونمایی شد. مدتی بعد نیز مدل گلکسی A20s را با نمایشگر بزرگتر و یک دوربین بیشتر ارایه کرد. حالا در یک افشاگری جدید، مشخصات گلکسی A21s لو رفته است.

این مشخصات را فردی به نام Sudhanshu Ambhore در حساب توییتری خود منتشر کرده و گفته است که اطلاعات از طرف یک منبع جدید هستند، بنابراین باید با احتیاط با آن‌ها رفتار کرد.

براساس این اطلاعات، گلکسی A21s ممکن است نمایشگر بزرگتری نسبت به A20s داشته باشد. نمایشگر آن احتمالا یک پنل ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود.

این گوشی همچنین ممکن است یک دوربین سه‌گانه در پشت خود داشته باشد که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین سلفی آن هم احتمالا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات پردازنده گلکسی A21s فاش نشده، اما ظاهرا ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل‌افزایش با کارت micoSD خواهد داشت. همچنین ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که افزایش قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی A20s محسوب می‌شود. اما نکته جالب اینکه، برخلاف گلکسی A20 و A20s که دارای پورت USB-C بودند، گلکسی A21s از درگاه Micro-USB بهره خواهد برد.

سایر مشخصات گلکسی A21s شامل اتصال NFC، پشتیبانی از دو سیم کارت، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و بلوتوث 5.0 می‌شوند. افشاگری جدید همچنین گفته است که این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید معرفی خواهد شد.

نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی A21s لو رفت اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.