مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A 10.1 با قلم S Pen فاش شد

مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A 10.1 با قلم S Pen فاش شد

قلم S Pen سامسونگ یکی از دلایل محبوبیت و موفقیت بالای محصولات سری نوت است. همراه با معرفی گلکسی نوت ۷ در اوایل ماه این شرکت کره‌ای ویژگی‌های جدیدی مانند ترجمه و بزرگ‌نمایی به قلم S Pen آن اضافه کرد که بهره‌وری این فبلت قدرتمند را به حداکثر می‌رساند. حال اگر آخرین گزارش‌ها صحیح باشند سامسونگ از یک تبلت قدرتمند با قلم S Pen تا اواخر سال میلادی رونمایی خواهد کرد. دستگاه مورد نظر به احتمال زیاد نسخه جدیدی از گلکسی Tab A 10.1 با کد SM-T580 خواهد بود که در حال حاضر در برخی مناطق دنیا و با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

شایعات اخیر به معرفی یک تبلت جدید از سوی سامسونگ با قلم S Pen اشاره دارند. در ماه گذشته تبلتی با کد SM-P585 و قلم S Pen مشاهده شده بود، در حالیکه شایعه اخیر از یک تبلت با کد SM-P580 حکایت دارد. اگر هر دو شایعه درست باشد باید منتظر یک تبلت با دو نسخه متفاوت باشیم که به احتمال زیاد به‌عنوان نسل جدید گلکسی Tab A 10.1 معرفی خواهند شد.

با تشکر از دفترچه راهنما این مدل در سایت سامسونگ ما مشخصات اصلی این دستگاه معرفی نشده را می‌دانیم. نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰، پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس حداکثری ۱.۶ گیگاهرتز، GPS، بلوتوث ۴.۲ و امکان افزودن حافظه خارجی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. هنوز نسخه اندروید استفاده شده در آن مشخص نیست ولی احتمالا از رابط کاربری شبیه به گلکسی نوت ۷ بهره می‌برد و همچنین از قابلیت چند پنجره و برنامه یادداشت‌برداری مخصوص قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A 10.1 با قلم S Pen فاش شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.