مشخصات سونی اکسپریا XZ3 فاش شد!

Claimed-Xperia-XZ3-specs-leak-depicts-thinner-phone-with-a-dual-camera مشخصات سونی اکسپریا XZ3 فاش شد!

چیزی که در خصوص شرکت سونی مشخص است شفاف نبودن سیاست‌های این شرکت در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت ژاپنی با فاصله زمانی هر ۶ ماه یک بار اقدام به ارایه یک پرچم‌دار جدید می‌کند؛ پرچم‌دارهایی که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شاید تنها باعث سردرگمی خریدار می‌شوند. فاش شدن مشخصات آخرین گوشی وعده داده شرکت، یعنی اکسپریا XZ3 صحت مطالب گفته شده را به خوبی نشان می‌دهد. در حالی که در نمایشگاه MWC سال جاری شاهد رونمایی از XZ2 بودیم، حال به نظر می‌رسد باید منتظری پرچم‌دار جدید این شرکت باشیم. مشخصات منتشر شده از این اسمارت‌فون نشان می‌دهد با صفحه نمایشی به مانند XZ2 مواجه خواهیم بود که کمی نازک‌تر و روشن‌تر شده است؛ همچنین رم بیشتر و استفاده از دوربینی دوگانه در پشت دستگاه از جمله دیگر تغییرات اکسپریا XZ3 نسبت به نسل پیشین خود خواهد بود.

Xperia-XZ3 مشخصات سونی اکسپریا XZ3 فاش شد!

در حالی که XZ2 دارای یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با اپرچر ۲ بود، گوشی جدید سونی مجهز به دو دوربین خواهد بود؛ همان لنز ۱۹ مگاپیکسلی با اپرچر ۱.۸ و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر با اپرچر ۱.۶. دوربین سلفی نیز تغییراتی کرده است و شاهد به کارگیری یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در این قسمت هستیم؛ مشخصاتی که دقیقا یادآور گوشی XZ2 پریمیوم است.

سونی تغییرات کوچک دیگری نیز نسبت به نسل قبلی پرچم‌داران خود در این گوشی اعمال کرده است. استفاده از ۶ گیگابایت رم به جای ۴ گیگابایت و وجود یک باتری با ظرفیت بیشتر از جمله این تغییرات است، اما ظاهرا مانور شرکت در این قسمت بر روی همان تغییرات اعمال شده در دوربین دستگاه خواهد بود. اگر این اطلاعات در خصوص اکسپریا XZ3 واقعیت داشته باشد، باید گفت گوشی جدید سونی محصولی بین XZ2 و XZ2 پریمیوم خواهد بود. با توجه به نزدیکی وقوع رویداد IFA، در تاریخ ۳۱ اگوست، مطمئنا باید منتظر اطلاعات بیشتر و حتی شاید رونمایی رسمی از پرچم‌دار جدید ژاپنی‌ها باشیم.

نوشته مشخصات سونی اکسپریا XZ3 فاش شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.