مشخصات شیائومی پرو لو رفت: اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۵ اینچی!

مشخصات شیائومی پرو لو رفت: اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۵ اینچی!

بنظر می‌رسد که گوشی‌های رده بالا، تمرکز اصلی امسال شیائومی باشند. اما این بدین معنا نیست که آنها، گوشی‌های میان‌رده را رها کرده‌اند. بنیان‌گذار این استارتاپ چینی پیش از این گفته بود که این شرکت قصد دارد که یک گوشی رده بالا معرفی کند؛ اما حرفی از مشخصات این گوشی نزده بود. حالا اخباری در رابطه با این گوشی منتشر شده است.

این گوشی جدید به احتمال زیاد، شیائومی پرو نام دارد. نمایشگر شیائومی پرو، ۵.۵ اینچی OLED با کیفیت فول اچ‌دی است که توسط AUO تامین می‌شود. از نظر حافظه، این محصول مجهز به ۴ یا ۶ گیگابایت رم LPDDR4 و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی از نوع UFS 2.0 است. این گوشی که بیشتر به یک پرچمدار شباهت دارد، از اسنپدراگون ۸۲۱، Adreno 530 GPU و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد. در پشت گوشی، می‌توانید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را پیدا کنید. این دوربین از همان سنسورهایی استفاده می‌کند که در گلکسی S7 و S7 Edge دیده می‌شود. این به این معناست که شیائومی پرو از سنسورهای سونی IMX260 و ISOCELL S5K2L1 بهره می‌برد. هنگام خرید نیز شما نمی‌دانید که کدام سنسور در گوشی شما استفاده شده، مگر اینکه کمی کند و کاو کنید!

اگر این اطلاعات را درست در نظر بگیریم، شیائومی پرو گوشی بسیار خوب در رده گوشی‌های بالارده است. باید دید که آیا کاربران شیائومی که به گوشی‌های با قیمت مناسب عادت کرده‌اند، به رونمایی از این گوشی چه واکنشی نشان می‌دهند.

نوشته مشخصات شیائومی پرو لو رفت: اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۵ اینچی! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.