مشخصات موتو Z2 فورس توسط بنچمارک AnTuTu منتشر شد

انتظار می‌رود موتورولا حداقل یک گوشی هوشمند جدید را در رویداد 25 جولای خود معرفی کند، موتو Z2 فورس یکی از مدل‌هایی است که احتمال می‌رود در این کنفرانس به‌صورت رسمی معرفی شود. امروز مشخصاتی از نسل دوم موتو Z فورس با شماره مدل XT-1789-05 توسط بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. قبل از اینکه نگاهی به مشخصات منتشر شده داشته باشیم باید این فرض را بپذیریم که انتظار می‌رود موتو Z2 فورس هم‌چون نسل اول از نمایشگر AMOLED استفاده کند.

موتو Z2 فورس

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط انتوتو، موتو Z2 فورس از نمایشگری با وضوح 1440 در 2560 پیکسل استفاده می‌کند. چیپست اسنپدارگون 835 آرام گرفته در زیر قاب این اسمارت‌فون به هشت هسته پردازشی مجهز شده است و تراشه گرافیکی آن آدرنو 540 خواهد بود. نسخه مورد آزمایش از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی استفاده می‌کند، این موضوع نشان می‌دهد که یک نسخه دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی نیز وجود خواهد داشت.

تصویر لو رفته از موتو Z2 فورس نشان می‌دهد که دوربین اصلی آن از نوع دوگانه خواهد بود، بااین‌حال AnTuTu تنها وضوح 12 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و وضوح 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی را اعلام کرده است. با توجه به شایعات قبلی، هر دو سنسور دوربین اصلی وضوحی 12 مگاپیکسلی خواهند داشت، از این رو می‌توان گفت که اعلام انتوتو کاملا صحیح است. هم‌چنین انتظار می‌رود در موتو Z2 فورس به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 7.1 نوقا استفاده شود.

قبلا مشخص شده بود که موتو Z2 فورس از طریق دو اپراتور AT&T و T-Mobile عرضه خواهد شد، همان‌طور که مشخص است این دو اپراتور نمی‌توانند از نام DROID استفاده کنند زیرا این نام متعلق به محصولات تحت قرارداد با اپراتور ورایزن است. هم‌چنین انتظار می‌رود امسال اپراتور ورایزن چند مدل جدید از موتورولا از جمله موتو Z2 دروید، موتو Z2 پلی دروید و موتو Z2 فورس دروید را روانه بازار کند.

نوشته مشخصات موتو Z2 فورس توسط بنچمارک AnTuTu منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.