مشخصات نمایشگرهای سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ اعلام شد

با نزدیک شدن به موعد عرضه گوشی تاشو آینده سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 4 روند انتشار شایعات پیرامون این هندست با شتاب بیش‌تری ادامه دارد. اکنون یک خبرچین مشهور با شناسه Ice Universe نیز دست به کار شده و تصاویری از طراحی ظاهری نمایشگرهای داخلی و خارجی گلکسی زد فولد 4 را به معرض نمایش گذاشته است.

ابتدا با نمایشگر داخلی گوشی شروع می‌کنیم. سامسونگ برای نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 4 از یک پنل کمی عریض‌تر بهره گرفته و در عوض از طول آن کاسته است. در نتیجه این نمایشگر از نسبت ابعاد 6:5 برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر نمایشگر خارجی نیز در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 کوتاه‌تر شده و از ظاهری مربعی‌تر برخوردار است.

گلکسی زد فولد 3 دارای نسبت ابعاد 24.5:9 است؛ در حالی‌که هندست آینده گلکسی زد فولد 4 با نسبت ابعاد 23:9 روانه بازار خواهد شد. در تصاویر زیر، 2 نمایشگر اصلی روی یکدیگر قرار گرفته و نشان می‌دهند که پنل گلکسی زد فولد 4 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود کمی عریض‌تر خواهد بود.

بر اساس شایعات اخیر، انرژی مورد نیاز هندست تاشو آینده سامسونگ از طریق یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی تامین می‌شود. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در این اسمارت‌فون شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری خواهد بود. همچنین گزارشات اولیه نشان می‌دهند که سامسونگ در صدد فروش تعداد زیادی گوشی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 است.

نمایشگرهای خارجی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4

مقایسه نمایشگرهای داخلی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4

نوشته مشخصات نمایشگرهای سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اعلام شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.