مشخصات هواوی نوا ۳ توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد

huawei-logo مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد

هواوی خانواده P20 را برای طرفداران محصولات پرچم‌دار خود در نظر گرفته و خانواده سری نوا را در اختیار محصولات بالارده خود قرار داده است. حالا به نظر می‌رسد به معرفی نوا ۳ نزدیک می‌شویم، زیرا رگولاتوری چین که آن را با نام TENAA می‌شناسیم به‌تازگی اطلاعاتی را از این اسمارت‌فون منتشر کرده است.

Huawei-Nova-3-2-338x450 مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد  Huawei-Nova-3-1-338x450 مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد  Huawei-Nova-3-3-338x450 مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد  Huawei-Nova-3-4-338x450 مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد

هواوی نوا ۳ از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز استفاده می‌کند، به احتمال قوی این پردازنده در چیپست کایرین ۶۵۹ استفاده شده است. این چیپست با ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون از نوع LCD بوده و وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل خواهد بود. هم‌چنین نسبت تصویر در نمایشگر این اسمارت‌فون ۱۹ به ۹ است.

Huawei-Nova-3-5 مشخصات هواوی نوا 3 توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد

بخش تصویربرداری این اسمارت‌فون مطمئنا جذاب خواهد بود، نوا ۳ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند که از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور ثانویه تشکیل شده است. به نظر می‌رسد سنسور ۲۴ مگاپیکسلی هم‌چون نمونه به کار رفته در آنر ۱۰ برای ثبت تصاویر مونوکروم استفاده شود. دوربین جلو در این اسمارت‌فون نیز دوگانه بوده که از دو سنسور ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. نوا ۳ در دو نسخه با شماره مدل‌های PAR-AL00 و PAR-TL00 عرضه خواهد شد. طراحی مورد استفاده در نوا ۳ تا حد زیادی شبیه به هواوی P20 لایت است، با این تفاوت که ابعاد نوا ۳ کمی بزرگ‌تر است. در واقع این اسمارت‌فون در اندازه ۱۵۷ در ۷۳.۷ در ۷.۳ میلی متر و وزن ۱۶۶ گرم روانه بازار می‌شود. هم‌چنین احتمال می‌رود باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی این اسمارت‌فون از فناوری سوپر شارژ پشتیبانی کند.

نوشته مشخصات هواوی نوا ۳ توسط رگولاتوری TENAA منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.