مشخصات و تصاویر واقعی هواوی Enjoy 7S منتشر شد

ماه گذشته بود که ۴ تصویر از اسمارت‌فونی با نام FIG-AL00 و تحت برند هواوی درز پیدا کرد که البته در آن زمان اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس بود؛ اما به‌تازگی نام، تصاویر واقعی و هم‌چنین مشخصات کامل این هندست منتشر شده است.

مطابق اعلام TENAA، این اسمارت‌فون هواوی با نام Enjoy 7S روانه بازار خواهد شد و از چیپست کایرین ۶۵۹ با هشت هسته پردازشی ۲.۳۶ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. نمایشگر مورد استفاده در این گوشی ۵.۶۵ اینچی FullView و وضوح آن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. هم‌چنین در این لیست می‌توانیم ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را مشاهده کنیم که به کمک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا است.

دوربین دوگانه مورد استفاده در هواوی Enjoy 7S از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که دیافراگم آن f/2.2 خواهد بود و از سنسور دوم جهت ثبت تصاویر پرتره استفاده می‌شود. این سنسور قادر به ضبط تصاویر با وضوح فول اچ‌دی خواهد بود و از وضوح بالاتر پشتیبانی نمی‌کند. برای بخش سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

هواوی Enjoy 7S به‌صورت پیش‌فرض به اندروید اوریو مجهز خواهد بود که با رابط کاربری EMUI 8.0 همراهی می‌شود. تولید نیروی مورد نیاز این مجموعه سخت‌افزاری را یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری برعهده دارد.

این هندست در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی روانه بازار خواهد شد. اسمارت‌فون‌های هواوی که با شماره مدل‌های AL00 و AL10 نامگذاری می‌شوند، معمولا به‌صورت انحصاری در چین عرضه می‌شوند، بنابراین اگر این هندست بخواهد به‌صورت جهانی روانه بازار شود به احتمال بسیار قوی از یک نام دیگر استفاده خواهد کرد.

نوشته مشخصات و تصاویر واقعی هواوی Enjoy 7S منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.