مشخصات و زمان عرضه گوشی نوکیا ۸ مشخص شد

با توجه به نقشه‌راه محصولات نوکیا در سال جاری، این شرکت تا پایان سال 3 یا 4 گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. از این تعداد، دو گوشی بالا‌رده عرضه خواهد شد که براساس اطلاعات منتشر شده این محصولات نوکیا 8 و نوکیا‌ 9 نام خواهند داشت.

به‌تازگی Roland Quandt اطلاعات جدیدی از نوکیا 8 را منتشر کرده است. براساس این اطلاعات، گوشی مرموزی که با نام HMD Global TA-1004 چند ماه پیش در گیگ‌بنچ مشاهده شده بود، گوشی نوکیا 8 خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده در گیگ‌بنچ این محصول به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

نوکیا 8

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای بازار اروپا اشاره کرد، البته ممکن است این گوشی به‌صورت تک سیم‌کارته نیز عرضه شود. این محصول با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، آبی و مسی عرضه خواهد شد.

نوکیا 8 به‌احتمال زیاد در روز‌های پایانی ماه جاری معرفی شده و در تاریخ 31 جولای به‌ بازار عرضه می‌گردد. قیمت این محصول در اروپا 598 یورو ‌خواهد بود. با ‌توجه به مشخصات این گوشی، قیمت بالای این محصول منطقی به‌نظر می‌رسد اما ممکن است قیمت آن در بازار چین اندکی ارزان‌تر باشد. ولی در اروپا به‌دلیل نرخ بالای مالیات‌ها، محصولات با قیمت بیشتری به‌فروش می‌رسند.

تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی صفحه‌نمایش و دوربین این محصول منتشر نشده اما براساس شایعات، این گوشی با صفحه‌نمایش 5 اینچی با کیفیت 2K و به‌همراه دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. نوکیا برای رقابت با شرکت‌های دیگر باید کیفیت ساخت محصولات خود را بالا برده و محصولات با‌کیفیتی را به بازار عرضه کند.

نوشته مشخصات و زمان عرضه گوشی نوکیا 8 مشخص شد اولین بار در پدیدار شد.